وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

آیا در محل کار از نظر عاطفی تحت فشار هستید ؟

آیا در محل کار از نظر عاطفی تحت فشار هستید ؟به جای دستکاری عاطفی می توان از واژه بازی کردن با احساسات نیز استفاده شود.(دستکاری عاطفی واژه روان شناسی ا...
admin لایک 0 دیدگاه

سه عنصر برای توسعه و بهبود نیروی کار ماهر

آموزش و توسعه نیروی کار فقط به نفع کارکنان نیست، بلکه به سازمان ها کمک می کند تا برای تحول آماده شوند.همانطور که کسب‌وکارها دستخوش تحول دیجیتالی می‌شو...
admin لایک 0 دیدگاه

تفاوت کارمندانی که ارزش را از بین می برند با کارمندانی که ارزش ایجاد میکنند چیست ؟

بیش از نیمی از کارمندان گزارش می دهند که در محل کار نسبتاً غیرمولد هستند. تحقیقات جدید روی شش نوع کارمند نشان می‌دهد که چگونه شرکت‌ها می‌توانند کارمند...
admin لایک 0 دیدگاه

کاروکسب ها باید کارمندان جوان‌تری را در رده‌های رهبری خود بیاورند

کاروکسب نقش مهمی در مقابله با چالش‌های زمانه ما، مانند تغییرات آب و هوا دارند. برای افزایش اثربخشی خود در این عرصه، آنها باید کنجکاوتر شوند تا نو...
admin لایک 0 دیدگاه

14 روش برای ارتقای کیفیت روابط حرفه‌ای

توانمندی‌ها و شایستگی‌های اجتماعی و هیجان، از عوامل تعیین‌کننده و تاثیرگذار بر کیفیت روابط اجتماعی به شمار می‌رود. برنامه‌هایی که بر شایستگی‌های هیجان...
admin لایک 0 دیدگاه

چگونه می‌توان شخصی را که تاکنون ندیده‌اید، استخدام کنید؟

استخدام همیشه یکی از حیاتی‌ترین عناصر یک رهبر بوده است. یافتن فرد مناسب برای یک موقعیت شغلی وظیفه‌ی دشواری است و شاید مهم‌ترین تصمیمی است که اکثر مدیر...
admin لایک 0 دیدگاه

شش پارادوکس برای مدیران در دنیای پس از پاندمی

پاندمی روند رو به رشدی که در دهه‌ی گذشته در حال رشد بوده را تسریع کرده است. با پیچیده و دیجیتالی شدن دنیا، دامنه‌ی تصمیماتی که مدیران باید بگیرند گستر...
admin لایک 0 دیدگاه

توصیه هایی برای انتخاب و استخدام دهه هفتادی ها

دهه هفتادی ها کارمند نیستند، خلق و خوی آن‌ها بیشتر به مشتریان سازمان‌ها شبیه است تا کارکنان. دهه هفتادی ها چالشگرند، می‌پرسند، زیر بار هر شرایطی نمی‌ر...
admin لایک 0 دیدگاه

مدیریت بهتر دهه هفتادی ها در محیط کار

 جهت مدیریت بهتر دهه هفتادی ها در محیط کار نکات زیر را رعایت کنید:1. برای دهه هفتادی ها فرصت ایجاد کنیدبا توجه به سبک تربیت خانوادگی دختران و پسر...
admin لایک 4 دیدگاه

10 روش برای بالا بردن روحیه‌ی کارکنان

 نمی‌توان به طور مصنوعی روحیه‌ی مثبت به کارکنان تزریق کرد. اما می‌توان بخش‌هایی از محیط کاری روزمره‌شان را تحت تاثیر قرار داد. رهبران قدرت خلق جو...
admin لایک 0 دیدگاه

چرا مدیران نسبت به دورکاری کارمندان خود بی‌اعتمادند؟

ویروس کرونا بسیاری از کار و کسب‌ها را وادار به اتخاذ سیاست دورکاری کرده است. این موضوع مدیران را با چالشِ جدید و دشوارِ اداره‌ی نیروی کارِ خود مواجه ک...
admin لایک 0 دیدگاه

معرفی و نقد کتاب "مدیریت شرکتهای استارت‌آپی در بازارهای نوظهور"

معرفی و نقد کتاب"مدیریت شرکتهای استارت‌آپی در بازارهای نوظهور"کتاب "مدیریت شرکتهای استارت‌آپی در بازارهای نوظهور: پویاشناسی رهبری و استراتژی‌های بازار...
admin لایک 0 دیدگاه

استعاره‌هایی که به سازمان زندگی می‌بخشند

 در دو دهه اخیر، نظریه‌پردازان سازمانی و پژوهشگران استراتژی، از انواع بسیار زیادی از استعاره‌ها برای توصیف سازمان‌های کاری و رویه‌ها و فرایندهای ...
admin لایک 0 دیدگاه

استعاره رودخانه برای مدیریت استراتژیک

 از دهه 1980، نظریه‌پردازان مدیریت بر نیاز به درک موضوع "وابستگی به مسیر" در مدیریت استراتژیک تأکید کرده‌اند. با این وجود در دهه‌های اخیر، پژوهشگ...
admin لایک 0 دیدگاه

کدام مهارتهای مدیریت کار و کسب مهم‌تر از گذشته شده‌اند؟

کدام مهارتهای مدیریت کسب و کار مهم‌تر از گذشته شده‌اند؟شرایط ویژه فضای کسب و کار که در چند ماه گذشته به وجود آمده، وضعیت کاملاً جدیدی را برای مدیران س...
admin لایک 0 دیدگاه

ویژگی های شخصیتی برتر یک مدیریت منابع انسانی

از ساده ترین تفاوتها در حوزه منابع انسانی و رهبر سازمانها، تفاوت در دیدگاه است. درواقع یک مدیر منابع انسانی سعی بر انجام وظایف کاری و انسانی به نحو اح...
admin لایک 0 دیدگاه

محل کار ایده آل در آینده بر اساس نسل میلنیال ها

درحالیکه برخی نسل میلنیالها را نسلی با فرهنگ نامناسب و هنجارشکن تلقی میکنند، تحقیقات نشان میدهد افراد این نسل در هر حرفه ای که وارد شوند، سخت کار میکن...
admin لایک 0 دیدگاه

مصاحبه با آقای علی رضوی مدیر منابع انسانی شرکت کرمان زمین

گروه TMBA مفتخر است که طی سالهای گذشته توانسته در بخش های مختلف اعم از تحقیقات بازار، مشاوره بازاریابی و فروش و آموزش و استخدام پرسنل، همراه و یاور کر...
admin لایک 0 دیدگاه

14 روش برای ایجاد حس وفاداری در کارکنان

در تحقیقاتی که اخیراً در موسسه تاورز واتسون ( Towers Watson ) که در زمینه مدیریت منابع انسانی فعالیت می کند انجام گرفته شده، کمتر از ۲۱ درصد از کارمند...
admin لایک 0 دیدگاه

10 شخصیتی که محیط کار را مسموم میکنند

بزرگی می‌گوید «مردم هم می‌توانند برای شما الهام بخش باشند و هم انگیزه شما را نابود کنند؛ پس آنها را عاقلانه انتخاب کنید.&raq...
admin لایک 0 دیدگاه