وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

پرویز درگی

من پرویز درگی، یک بازاریاب هستم.

گاهی یاد آن مطلب پاستور می افتم که آیا حق دارم بگویم که آنچه در توان داشته ام برای بشریت انجام داده ام؟ میخواهم فقط به تلاش آگاهانه و عاشقانه فکر کنم . می خواهم در مسیر عالم عامل عاشق بودن گام بردارم.

من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم. با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان، شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و....سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.

با فعالیت در انجمن های علمی و تدریس در دانشگاه ها و ... سعی کرده ام اثراتی ماندگار بگذارم.
من خستگی ناپذیرم،از هر فرصتی برای کار بیشتر همراه با دانایی بالاتر استفاده میکنم و از هر فرصتی برای انتقال دانسته هایم به عزیزانم بهره میگیرم.

و میدانم خدای من در همه حال یار و یاورم بوده است و همراهان عالم عامل عاشق در همه حال انرژی بخش و مشوق سازم بوده اند. من خادم اهالی شریف و بزرگ بازاریابی و فروش ایران سربلند هستم.به امید تلاش بیشتر برای پرورش دادن جوانان آینده ساز و کمک به مدیران و کارآفرینان برای بالندگی و توسعه کار وکسب‌ها در راستای ایران سر افراز.

مشاهده کتابها
جهت مشاهده کتابهای تألیفی من کلیک کنید
مشاهده کتابها
جهت مشاهده کتابهای ترجمه‌ای من کلیک کنید
مشاهده پروژه‌ها
جهت مشاهده پروژه های تحقیقات بازار من کلیک کنید
مشاهده سایت
برنامه های آموزشی در آموزشگاه بازارسازان بر اساس تجارب ارزنده گروه در انجام پروژه های آموزشی، تحقیقاتی و مشاوره در سازمانهای متعدد، شکل گرفته است. از این رو در طراحی این برنامه ها تاکید خاصی بر کاربردی بودن آموزه ها و انطباق آنها با تغییرات بازار و محیط کسب و کار کشور است.
مشاهده سایت
دپارتمان تحقیقات بازار با بیش از یک دهه فعالیت مستمر در انجام پروژه‌های تحقیقات بازار برای برند‌های معتبر داخلی و بین‌المللی در صنایع پررقابت، همراهی شایسته در تحلیل نظرات مشتریان و مصرف‌کنندگان و تصمیم‌گیری‌های صحیح و موثر برای شما است.
مشاهده سایت
  • تدوین استراتژی بازاریابی
  • تهیه برنامه های بازاریابی
  • طراحی و پیاده سازی سازمان بازاریابی و فروش از آغاز تا انجام
  • چگونگی ارتقای فروش و مشاوره در ابعاد مختلف قیمت‌گذاری، توزیع و برندینگ
مشاهده سایت
از نیمه خرداد 1390 تا کنون بیش از 100 عنوان کتاب در انتشارات بازاریابی چاپ و منتشر شده است.
رویکرد انتشارات بازاریابی، چاپ کتاب‌های کاربردی با نگرش بازار ایران است.
مشاهده سایت
فروشگاه انتشارات بازاریابی تنها فروشگاه تخصصی بازاریابی در ایران است که از سال ۱۳۹۱ روبه روی در اصلی دانشگاه تهران ابتدای خیابان ۱۲ فروردین) تأسیس و آغاز به کار کرده است.
مشاهده سایت
آموزشگاه طبیعت و زندگی، عضو خانواده کاری TMBA با مدیریت خانم دکتر مریم منفرد در سال 1402 و زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای آغاز به کار کرد. این آموزشگاه در تلاش برای تحقق تعادل میان زندگی شخصی وکاری و جا انداختن سبک زندگی سالم است.
مشاهده سایت
مؤسسه آتی تجارت کار و کسب ویرا از سال 1400 با موضوع فعالیت انجام خدمات تجاری سازی شرکت­ ها، پیگیری امور اشخاص حقیقی و حقوقی در انعقاد قرارداد راه اندازی شد. از اولین مؤسسات تخصصی و متمرکز در حوزه ارائه خدمات قراردادی، مشاوره و آموزش کسب و کارهاست و در دپارتمان­های تخصصی خود نسبت به حل چالش­ های قرارداد های حقوقی و ارائه راهکارهای عملی و خلاقانه بی­­ وقفه آماده خدمت­ رسانی و کمک به رشد، رونق و توسعه داخلی و بین­ المللی کار و کسب های نوپا و کار و کسب های درحال توسعه و گسترش یافته می­باشد.
مشاهده سایت
آسام تلاش می­‌کند بتواند گامی موثر در شناخت سازمانها از صنعت بیمه بردارد. این شناخت سبب می­‌شود تعامل سازمانها و شرکت­‌های بیمه‌گر بیش از پیش بهبود یابد که در نتیجه، هم سازمانها می­‌توانند محصول بیمه­‌ای متناسب با نیازهای خود خریداری کرده و به هنگام بروز خسارت به بهترین شکل آن خسارت را جبران نمایند؛ هم کار برای شرکت­‌های بیمه­‌گر در هنگام ارائه خدمات به کاروکسبها چه در زمان فروش و چه در زمان پرداخت خسارت آسان­‌تر می­‌شود.
مشاهده سایت
"مغزافزار" به عنوان یک آژانس منابع انسانی پیشرو، ازهم‌افزایی سه رشته‌ی مدیریت سرمایه انسانی، روانشناسی و علوم شناختی پدیدار شد. ما با علاقه‌ای عمیق به علوم شناختی و عصب‌شناسی و درآمیختن آن با علوم منابع انسانی، مارکتینگ، گیمیفیکیشن و هوش مصنوعی تصمیم گرفتیم تا از جادوی مغز برای بهبود فرایندهای جذب و استخدام و نگهداشت بهره ببریم.
مشاهده سایت
این کانون با شناسایی و بررسی مهمترین دغدغه های صاحبان کاروکسبها در حوزه فعالیت خود در زمینه شناسایی، کمپین نویسی، نظارت، هدایت و استخراج میزان اثربخشی رسانه ها در فضای تبلیغاتی کشور فعالیت میکند.
مشاهده سایت
رادیو صدای بازاریابی عضوی از خانواده کاری TMBA از خرداد 1396 خورشیدی آغاز بکار کرد و بانگاه به تجارب اساتید و بزرگان دانشگاه علوم و دانشگاه بازار،پای گفتگوهای این عزیزان نشست. افزون براین، یکی دیگر از فعالیتهای این رادیو شعار"رادیوصدای بازاریابی رسانه‌ی دانایی کاروکسب| با محوریت تولید پادکست در زمینه‌ی معرفی کتابهای حوزه کاروکسب است.
مشاهده سایت
بازاریاد با هدف تسهیل فرایند ارتقا دانش و مهارت در زمینه های بازاریابی، فروش، تبلیغات و برندسازی در آموزشگاه بازارسازان راه اندازی شد. تمامی دوره ها و سمینارهای آموزشی از طریق سایت قابل خرید و مشاهده است.
مشاهده سایت
این مرکز با شناسایی راهکارهای دیجیتالی شدن کاروکسب‌ها و ورود و گسترش فعالیت‌های سنتی به بازار بزرگ فضای دیجیتال، با استفاده از تجارت و دانش علمی و عملی به ارائه خدمات متمایز اهتمام دارد. ما با ارائه خدمات طراحی و بهینه سازی وب سایت، سئو و تولید محتوا، به شما در حضور اثر بخش در فضای مدرن دیجیتال کمک می کنیم.
موفقیت خانواده بدون همراهی مدیران و کارکنان واحدهای زیر امکان‌پذیر نیست:
  • دپارتمان توسعه بازار
  • دپارتمان منابع انسانی
  • دپارتمان امور مالی
  • دپارتمان استراتژی و مهندسی
  • دپارتمان امور بین‌الملل
  • دپارتمان فناوری اطلاعات و ارتباطات هوش بازار

مشتریان ما