وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

26 مرداد

معرفی و نقد کتاب بازاریابی خدمات بهداشتی

 ویرایش چهارم کتاب بازاریابی خدمات بهداشتی به قلم ریچارد توماس به تازگی روانه بازار شده است. در پیشگفتار این ویراست، توماس عنوان می‌کند که نسبت ب...
admin لایک 0 دیدگاه
14 مرداد

معرفی و نقد کتاب " مقدمه ای بر بازاریابی حسی "

  کتاب مقدمه‌ای بر بازاریابی حسی، اثر بِرتیل هولتِن (Bertil Hultén)، در سال 2020 توسط انتشارات سیج (SAGE) به چاپ رسیده است. این کتاب جذاب مش...
admin لایک 0 دیدگاه
24 تیر

خرید اجتماعی چیست؟

 خرید اجتماعی روشی از تجارت الکترونیک است که در آن یک خریدار به همراه دوستان خود که از طریق شبکه‌های اجتماعی با آنها در ارتباط است، اقدام به خرید...
admin لایک 0 دیدگاه
03 تیر

فروش برای همیشه تغییر کرده است ... و این خوب است

برای مخاطبان محترمی که این مطلب را می‌خوانند یک خبر خوب و یک خبر بد دارم.ابتدا خبر بد: شرایط حوزه فروش احتمالاً هیچوقت به شرایط دوران قبل از شیوع ویرو...
admin لایک 0 دیدگاه
02 تیر

اجازه ندهیم کرونا، مشتری‌یابی را تعطیل کند

شیوع ویروس کووید-19 در سرتاسر جهان چند ماهی است که زندگی افراد و فعالیت کاروکسب‌ها را به شدت تحت تأثیر قرار داده است. آمار بیکاری نه تنها در کشورهای د...
admin لایک 0 دیدگاه
24 دی

7 ترفند روانشناسانه که فروش شما را بالا میبرد

اگر شما متخصص فروش هستید و میخواهید چند ترفند برای بالا بردن فروش خود داشته باشید، این مقاله میتواند به شما کمک کند. گاهی اوقات شما به فروش بسیار نزدی...
admin لایک 0 دیدگاه
20 آذر

به مناسبت روز جهانی کوهستان: گودال برای کسی که شایسته ی قله است جایی برای ماندن نیست

کسی که به قصد صعود به قله راهی کوهستان می شود در هر لحظه ممکن است سر بخورد و داخل گودالی بیفتد و یا پایش پیچ بخورد و مدتی روی زمین بنشیند. سر خوردن و ...
admin لایک 0 دیدگاه
08 مهر

پدرم آسمانی شد

...
admin لایک 1 دیدگاه
23 شهریور

سومین دوره پرورش متخصص بازاریابی با معلم بازاریابی برگزار میشود

باید در نظر داشت که ناکارآمدی و ضعف آموزش از معضلات اصلی مدیریت کشور است. امروزه بسیاری از شرکت های کوچک صرفا به دلیل فقدان دانش مدیریت، دچار مشکل شده...
admin لایک 0 دیدگاه
10 شهریور

سمينار ٢ روزه وظايف اساسى مديران فروش: 🎙با تدريس پرويزدرگى معلم بازاريابى

معرفی دورههدف: با توجه به اهمیت روزافزون فروش حرفه ای در فضای پیچیده و رقابتی کاروکسب لزوم رشد محتوایی مدیران فروش و علاقه مندان به این شغل پرچالش و پ...
admin لایک 0 دیدگاه
06 شهریور

چاپ سوم کتاب بازاریابی حسی توسط انتشارات بازاریابی روانه بازار شد

چاپ سوم کتاب «بازاریابی حسی؛ راهنمای کاربردی تجربه ی تعاملی»، توسط انتشارات بازاریابی روانه بازار شد. این کتاب نوشته ی شاز اسمیلانکی است و توسط پرویز ...
admin لایک 0 دیدگاه
06 شهریور

چاپ سوم کتاب اصول بازاریابی و فروش مسکن

انتشارات بازاریابی چاپ سوم «کتاب اصول بازاریابی و فروش مسکن» را منتشر کرد. این کتاب توسط محمدرضا محمدی نوشته شده­ و پرویز درگی بر آن پیشگفتار نوشته اس...
admin لایک 0 دیدگاه
06 شهریور

منتشر شد: چاپ سوم کتاب رفتار بصری مصرف‌کننده، ردیابی چشم برای بازاریابی بصری

انتشارات بازاریابی چاپ سوم کتاب «رفتار بصری مصرف کننده، ردیابی چشم برای بازاریابی بصری» را با نویسندگی پروفسور میچل ویدل و پروفسور ریک پیترز و ترجمه­ی...
admin لایک 0 دیدگاه
02 مرداد

حضور گروه TMBA در نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان Iran Confair تهران | 6 تا 9 مرداد 98

نمایشگاه ایران کانفِیر (Iran Confair) از بهترین نمایشگاه های صنعت ساختمان ایران و همچنین از معتبرترین نمایشگاه های خاورمیانه محسوب می گردد که هر ساله ...
admin لایک 0 دیدگاه
15 تیر

ماتریس جنرال‌الکتریک-مکنزی

بررسی پورتفولیو (سبد) کسب و کار در سطح واحدهای استراتژیک ماتریس جنرال الکتریک ماتریس جنرال الکتریک | مکنزی، مدلی است که برای تحلیل سبد کسب و کار ...
admin لایک 0 دیدگاه
09 تیر

قدرتمندترین کلمات در تبلیغات

در دهه‌های گذشته تبلیغات دچار تحولات عمده‌ای شده است اما برخی از کلمات همانند گذشته قدرت و نفوذ زیادی دارند. گروه روانشناسی دانشکاه ییل کلمات متعددی ر...
admin لایک 0 دیدگاه
04 تیر

سلام‌ بر پنجاه و چهار سالگی

وقتی کودک بودم فکر میکردم پنجاه ساله ها خیلی پیر هستند.خیلی عمر کرده اند.چه برسد به کسانی که وارد پنجاه و چهار سالگی از دوران عمرشان میشوند.امشب پنجاه...
admin لایک 2 دیدگاه
02 تیر

بررسی چهار استراتژی برای ایجاد ارتباطات بازاریابی جذاب تر

برای ایجاد اثربخشی بیشتر در ارتباطات بازاریابی خود چه کارهایی می توانید از دهید؟ در اینجا چهار استراتژی مفید معرفی خواهیم کرد که هرکدام از آنها براي ا...
admin لایک 1 دیدگاه
28 خرداد

مدل‌های مدیریتی: ماتریس آنسوف

بررسی ریسک و مخاطره ی گزینه های مختلفگاهی اوقات به دلایل کاملا گوناگون، زمانی پیش می آید که به عنوان یک فرد و یا یک کسب وکار می خواهیم و یا احتیاج دار...
admin لایک 1 دیدگاه
25 خرداد

نتایج تحقیقات دپارتمان تحقیقات بازار TMBA درخصوص اینفلوئنسرمارکتینگ

  بر طبق آمار منتشر شده میزان اعتماد مشتریان به پیشنهادهایی که از طریق شبکه شخصیشان به آنها می شود، 90درصد است و این پیشنهادها در 81 درصد مواقع آ...
admin لایک 1 دیدگاه