سومین دوره پرورش متخصص بازاریابی با معلم بازاریابی برگزار میشود
باید در نظر داشت که ناکارآمدی و ضعف آموزش از معضلات اصلی مدیریت کشور است. امروزه بسیاری از شرکت های کوچک صرفا به دلیل فقدان دانش مدیریت، دچار مشکل شده و از بین میروند، از دیگر سو شرکت های بزرگ نیز با این معضل مواجه هستند . در اين دوره سعی بر آن است تا با رويکردی عمل گرایانه، و همچنین توجه به روش های نوین مدیریتی با نگرش بازار ایران به افراد به نحوی آموزش داد تا در بازار رقابتي و پرجنب و جوش امروز، مدیری توانمند باشند.
مخاطبان:
مدیران و کارآفرینان کشور، مدیران شرکتهای کوچک و متوسط، مديران ارشد و میانی سازمان ها و شرکت ها، کارشناسان فعال، فارغ التحصيلان مقاطع کارشناسی ارشد مؤسسات آموزش عالي
اهداف:
- کسب دانش و اطلاعات تخصصي به روز در حوزه های نوین مدیریت و کار و کسب
- کسب مهارت اجرایی در حوزه های مدیریتی
- کسب بينش و نگرش عميق در حوزه کسب و کار جهت راه اندازی کسب و کار جدید و یا توسعه و گسترش کسب و کارهای موجود
محتوا:
- اصول بازاریابی
- آشنایی با تحقیقات بازاریابی
- استراتژی بازاریابی
- مدیریت ترویج و ارتباطات
- مدیریت توزیع و پخش
- مدیریت قیمت گذاری
- سیاست محصول
- لانچ محصول جدید
- مدیریت فروش
- مهندسی و پیش بینی فروش
- هوشمندی رقابتی و هوشمندی بازاریابی
- تکنیک های فرصت یابی در بازاریابی و فروش
- اجرا و کنترل مدیریت بازاریابی و فروش
- نورومارکتینگ
- مذاکرات فروش بر پایه نورومارکتینگ
- بازاریابی خدمات
- بازاریابی صنعتی
- روانشناسی ارتباط با مشتری
- مدیریت منابع انسانی بر نیروهای بازاریابی و فروش
- آموزه های نو در بازاریابی
- مارکتینگ پلن
- تحلیل محیط کار و کسب
- مدیریت صادرات
- بازاریابی بین الملل
- رفتار مصرف کننده
- مدیریت برند
- مدیریت وصول مطالبات
- بازاریابی میدانی
- بازاریابی حسی
- اندازه گیری رضایت مشتری (CSM)
- مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
- مدیریت تجربه مشتری (CEM)
* همراه با مصاحبه ورودی، ارزیابی میان دوره و پایان دوره به همراه پروژه های عملی + بازدید از سازمانها و شرکتهایی نظیر
· مدت دوره: 150ساعت + 10 جلسه کمپینگ برون سازمانی
· مدرس دوره: پرویز درگی - معلم بازاریابی
· تلفن مشاوره آموزشی و ثبت نام: 66028401-4
· نشانی سایت: Marketingschool.ir
· صفحه اینستاگرام: @Bazarsazan1