وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

چاپ سوم کتاب اصول بازاریابی و فروش مسکن 06 شهریور
admin لایک 0 دیدگاه

چاپ سوم کتاب اصول بازاریابی و فروش مسکن

انتشارات بازاریابی چاپ سوم «کتاب اصول بازاریابی و فروش مسکن» را منتشر کرد. این کتاب توسط محمدرضا محمدی نوشته شده­ و پرویز درگی بر آن پیشگفتار نوشته است.

سرمایه گذاری در بخش مسکن، یکی از ابزارهای مهم و قدرتمند رشد و توسعه‌ی اقتصادی و اشتغال­زایی است. سرمایه­گذاران مسکن با ساختاری علمی، میزان اشتغال و سطح کل تقاضا را در کشور تغییر می­دهند و زمینه را برای رشد و توسعه ی اقتصاد داخلی فراهم می­کنند.

بی شک مسکن که پویاترین و فعال­ترین بخش اقتصادی کشور است، موجب رشد تولید و اشتغال در کشور می­شود. امروزه بیش از ده‌ها صنعت بزرگ کشور وابستگی مستقیم به صنعت ساختمان دارند و رشد و پویایی این بخش می­تواند تاثیر مستقیمی بر اقتصاد بگذارد، به شکلی که نوسانات اقتصاد کشور را سامان بخشد و تعامل مناسبی با متغیرهای کلان اقتصادی برقرار کند. بنابراین افزایش سرمایه­گذاری در بخش مسکن موجب افزایش رشد اقتصادی می­شود.

عدم حضور مدیران حرفه ای بازاریابی و فروش در این صنعت، باعث شده است تا نقش کمرنگی از آنها در ذهن شرکتهای ساختمانی باقی بماند. در صورتی که اگر سیستم بازاریابی و فروش مسکن با برنامه­ریزی اصولی و علمی مدیریت شود،شاهد تحولی بزرگ در صنعت ساختمان خواهیم بود.

دید جامعیت نگری آقای محمدرضا محمدی در این کتاب قابل تحسین است. کتاب حاضر به آموزش جامع و کاملی از اصول بازاریابی و فروش مسکن می پردازد و به افراد حاضر در این صنف به شدت پیشنهاد می‌شود.

 

علاقمندان می‌توانند کتاب را به روش‌های زیر تهیه کنند:

•   فروشگاه اینترنتی انتشارات بازاريابي: http://www.marketingshop.ir/product/6294

•    فروشگاه انتشارات بازاريابي: تهران: میدان انقلاب، ابتدای خیابان 12 فروردین، مجتمع کتاب 12 فروردین (پاساژ قرآن)، طبقه همکف، واحد 1

•    با شماره تلفنهاي: 66408251 (021) و 664082۷1 (021)

 

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.