چاپ سوم کتاب اصول بازاریابی و فروش مسکن
انتشارات بازاریابی چاپ سوم «کتاب اصول بازاریابی و فروش مسکن» را منتشر کرد. این کتاب توسط محمدرضا محمدی نوشته شده و پرویز درگی بر آن پیشگفتار نوشته است.
سرمایه گذاری در بخش مسکن، یکی از ابزارهای مهم و قدرتمند رشد و توسعهی اقتصادی و اشتغالزایی است. سرمایهگذاران مسکن با ساختاری علمی، میزان اشتغال و سطح کل تقاضا را در کشور تغییر میدهند و زمینه را برای رشد و توسعه ی اقتصاد داخلی فراهم میکنند.
بی شک مسکن که پویاترین و فعالترین بخش اقتصادی کشور است، موجب رشد تولید و اشتغال در کشور میشود. امروزه بیش از دهها صنعت بزرگ کشور وابستگی مستقیم به صنعت ساختمان دارند و رشد و پویایی این بخش میتواند تاثیر مستقیمی بر اقتصاد بگذارد، به شکلی که نوسانات اقتصاد کشور را سامان بخشد و تعامل مناسبی با متغیرهای کلان اقتصادی برقرار کند. بنابراین افزایش سرمایهگذاری در بخش مسکن موجب افزایش رشد اقتصادی میشود.
عدم حضور مدیران حرفه ای بازاریابی و فروش در این صنعت، باعث شده است تا نقش کمرنگی از آنها در ذهن شرکتهای ساختمانی باقی بماند. در صورتی که اگر سیستم بازاریابی و فروش مسکن با برنامهریزی اصولی و علمی مدیریت شود،شاهد تحولی بزرگ در صنعت ساختمان خواهیم بود.
دید جامعیت نگری آقای محمدرضا محمدی در این کتاب قابل تحسین است. کتاب حاضر به آموزش جامع و کاملی از اصول بازاریابی و فروش مسکن می پردازد و به افراد حاضر در این صنف به شدت پیشنهاد میشود.
علاقمندان میتوانند کتاب را به روشهای زیر تهیه کنند:
• فروشگاه اینترنتی انتشارات بازاريابي: http://www.marketingshop.ir/product/6294
• فروشگاه انتشارات بازاريابي: تهران: میدان انقلاب، ابتدای خیابان 12 فروردین، مجتمع کتاب 12 فروردین (پاساژ قرآن)، طبقه همکف، واحد 1
• با شماره تلفنهاي: 66408251 (021) و 664082۷1 (021)