وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

16 مهر

کوچینگ کوانتومی نیروها در زمانه‌ای پیچیده و پرآشوب

 در روزگاری که آشوب به یکی از اجزای اصلی زندگی فردی و حرفه‌ای ما تبدیل شده است، روشهایی که در گذشته برای کوچینگ نیروها مورد استفاده قرار می‌گرفتن...
admin لایک 0 دیدگاه
19 شهریور

12 مؤسسی که راه و رسم کار و کسب را متحول کرده‌اند!!

با 12 مؤسسی که راه و رسم کار و کسب را متحول کرده‌اند، آشنا شویدبرای تغییر چه چیزی لازم است؟ با 12 موسسی که جواب این سوال را دانسته و در حال خلق فرداها...
admin لایک 0 دیدگاه
30 مرداد

نوآوری و هفت گناه نابخشودنی

 شرکتهای مختلف برای اینکه به بقای خود در شرایط پیچیده فعلی ادامه دهند راهی ندارند جز اینکه نوآوری را در تمام سطوح و فعالیتهای خود جدی بگیرند. اما...
admin لایک 0 دیدگاه
22 مرداد

رنسانس نوآوری: نوآوری چه هست و چه نیست؟

 در سال 2010، موسسه مک‌کنزی پژوهشی را در زمینه نوآوری و تجاری‌سازی با حضور 2240 شرکت‌کننده انجام داد که نتایج جالبی را در بر داشت: 84 درصد از مدی...
admin لایک 0 دیدگاه
20 مرداد

نوآوری اکو چیست؟

 ترکیب مشکلات زیست‌محیطی با نابرابری‌های اجتماعی و چالش‌های رقابتی، نیاز به تغییر و احیای الگوهای تولید و رفتارهای اجتماعی را بیش از هر زمانی برج...
admin لایک 0 دیدگاه
15 مرداد

ده نوع نوآوری بر اساس مدل دابلین

 سالهاست که مدیران ارشد سازمانها نوآوری را برابر با توسعه محصولات جدید دانسته‌اند. اما خلق محصولات جدید تنها یک راه برای نوآور بودن است و جالب اس...
admin لایک 0 دیدگاه
29 تیر

فیزیک کوانتومی در خدمت بازاریابی: تفکر کاتالیزوری و کلایدسکوپی

فیزیک کوانتومی عنوان می‌کند که یک نقطه مشاهده متفاوت منجر به جایگاهی متفاوت برای ذره نوری یا یک احتمال متفاوت می‌شود. این عبارت ممکن است یک گزاره کامل...
admin لایک 1 دیدگاه
22 تیر

چهار دام در نوآوری معکوس و راه‌حل‌ غلبه بر آن‌ها

 نوآوری معکوس یا نوآوری به سمت بالا، نوعی از نوآوری است که در آن شرکتهای کشورهای صنعتی محصولات یا خدمات خود را در کشورهای در حال توسعه طراحی و پس...
admin لایک 0 دیدگاه