مديريت توزيع مويرگي؛ تاكتيك رو به گسترش (سرمقاله مجله توسعه مهندسی بازار - شماره 17)
پيشبيني ديگر گسترش خريد از محل خانه است كه آن هم با شدت در بازار ايران در حال جا افتادن است. ما شاهد تمام موارد زير در زندگي خودمان هستيم :
- سفارش از طريق اينترنت و تحويل در منزل يا محل كار
- بازاريابي و فروش تلفني با دفاتر كار و منازل
- تعامل مشتري و بنگاه اقتصادي از طريق ارسال كاتالوگ
- خريد به كمك برنامههاي تلويزيوني
- پيشنهادهاي فروش در راديو، روزنامه، و ...
- و ...
ادامه این مطلب را در کتاب "یادداشتهای معلم بازاریابی" بخوانید.
سبز باشيد.