وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

کارآفرینان جوان بخوانند

 در شرایط حال حاضر، یافتن شغلی مناسب به امری نسبتاً دشوار تبدیل شده است. به همین جهت رفته رفته افراد بیشتری چشم انتظار یافتن فرصت‎هایی برای شروع کسب و کار خود هستند. با این همه، کارآفرینی مستلزم برخورداری از تعدادی پیش شرط است،که در این یادداشت به تعدادی از مهمترین آنها اشاره می‎شود. یادداشت حاضر برگرفته از نظرات تعدادی از اهالی خبره‌ی بازاریابی است که در وبسایت موسسه‎ی بیزینس هلپر (Business Helper) انگلستان منتشر شده اس

 

همانطور که بیان شد در این یادداشت به بررسی پیشنهادات متخصصین بازاریابی و کارآفرینی برای افراد جوانی که جویای ایجاد کسب و کار هستند پرداخته می‌شود:

 

1- با دل و جان هدف مطلوب خود را نشانه روید

 

استدلال نویسنده چنین است که هر فردی صرف نظر از پیشینه‎‎ی خویش، قادر است تا کسب و کاری را برای خود راه‎اندازی کرده و آن را توسعه دهد. بسیاری از کارآفرینان موفق از تحصیلات بالایی برخوردار نیستند، و در عوض اشتیاق به یادگیری و استقامت را سرلوحه امور خویش قرار داده‎اند. البته نقش تحصیلات و بهره‌مندی از شمّ کارآفرینی در کیفیت جهان بینی افراد غیر قابل انکار است. بنابراین توصیه این است که پس از اقدامات نظارتی و پژوهشی با ۱۰۰% توان، انرژی، و باور خود، دل به دریا بزنید و با پذیرش مخاطرات و موانع پیش رو به موفقیت حساب شده بیندیشید.

 

 

 ادامه این مطلب  را در کتاب "40 گفتار پیرامون مدیریت و رهبری در کسب و کار " بخوانید.

 

سبز باشید

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.