وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

لزوم یادگیری چگونگی ارتباط با مشتری در صنعت تاکسی تلفنی 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

لزوم یادگیری چگونگی ارتباط با مشتری در صنعت تاکسی تلفنی

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله توسعه مهندسی بازار، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.