آموزشگاه بازارسازان و ششمین لوح فشرده DVD آموزش ویزیتور ها
41)10 نکته درفروش تلفنی
42)چگونه به استقبال مشتریان برویم
43)با اطلاعات ،زود، تند، سریع بروید بر سر اصل مطلب
44)چگونه با یک پیشنهاد تازه، مشتری جذب کنید
45)مدیریت استرس برای فروشنده ها
46)هنر گوش کردن : 5 توصیه برای فروشنده ها
47)در فروش عجله نکنید، اما وقت را نیز هدر ندهید؟
48)با دریافت سیگنال خرید، دیگر حرف نزنید.
محتوای فیلم 41 : ده نکته در بازاریابی وفروش تلفنی
بازاریابی و فروش تلفنی پر از ظرائف و دقت ها است. اصلی ترین وظیفه آن است که بتوانید مشتریان را درگیر سازید. پیوند دهید تا ارتباط برقرار شود. خودتان را باید جای مشتری بگذارید و از خودتان بپرسید: این تماس چه سودی برای مشتری دارد. 8 نکته دیگر را در فیلم ببینید. توجه کنید افراد بی انگیزه، فروشندگان خوبی نخواهند شد.
محتوای فیلم 42 : چگونه به استقبال مشتریان برویم
ریچارد مول وی، یکی از زبدگان فروش است. سخنرانی های او برای فروش، سخنرانی انگیزشی است .
او دراین فیلم، به فروشندگان می آموزد چگونه با روی خوش به استقبال مشتریان بروند. بخشی از حرف های اودربارۀ زبان بدن است
محتوای فیلم 43:با اطلاعات ،زود ،تند،سریع بروید سر اصل مطلب
لوین استیوارت، مدیر عامل ونویسنده کتابی است درباره فروش . او دراین فیلم به فروشندگان توصیه می کند:
قبل از حضور، شرکت مورد نظر را بشناسید، نیاز آنها را بدانید تا وقت مدیر عامل را نگیرید. فروشنده باید "تیز و بز باشد" از فرصت ها استفاده کند تا فرصت، به واقعیت تبدیل شود.
44)چگونه با یک پیشنهاد تازه ،مشتری جذب کنید
آندریا سیتیگ، مدیر عامل یک شرکت، دراین فیلم می گوید: مشتری زمانی به درخواست شما پاسخ خواهد داد که پیشنهاد تازه ای داشته باشید. درغیر این صورت، همچنان از رقیب شما خرید خواهد کرد.
45)مدیریت استرس برای فروشنده ها
فروش، شغلی پر استرس و تنش زا است .تنها فروشندگانی موفق اند که بتوانند این تنش ها را مدیریت کنند. خواهید گفت چگونه؟ فیلم ریچارد مول وی در این باره دیدنی است و نکته های کلیدی او قابل اجرا است.
46)هنر گوش کردن : 5 توصیه برای فروشنده ها
قانون 80-20 را شنیده اید. شما به عنوان فروشنده باید 80 درصد وقت خود را برای گوش کردن قرار دهید. مشتری بگوید، شما بشنوید. برای این کار باید مهارت و تکنیک پرسیدن سئوال را بیاموزید. سایر توصیه ها را در فیلم ببینید.
47)درفروش عجله نکنید،اما وقت را نیز هدر ندهید
شتاب زدگی در فروش، نتیجه معکوس می دهد، یعنی فروش را از دست می دهید. از دیگر سو، فروشنده، "فرصت طلب" یا "فرصت یاب"است. هیچ وقتی را هدر نمی دهد. تعادل بین این دو، توانایی فروشنده را آشکار می سازد.
48)با دریافت سیگنال خرید،دیگر حرف نزنید
"انیمیشن"یا "کارتون"ابزار نافذی برای انتقال مفاهیم است. در این انیمیشن می آموزیم که با دریافت سیگنال خرید، حرف نزنیم؛ چرا که با اندکی اضافه گویی، فروش را از دست خواهیم داد.
آنچه گفته شد، صرفاً مروری بود برای محتوای فیلم ها. توصیه می کنم هر فیلم را ببینید و سپس آنچه را آموختید، به کار بندید با دریافت برخی پیام ها، متوجه شدم که برخی علاقه مندان، هر 8فیلم را یکجا دیده اند مانعی ندارد، اما سودمندی در کاربردی کردن آموخته ها است.
شایان ذکر است در پایان این فیلم ها با سه تیزر تبلیغاتی آشنا می شوید که هم فال است و هم تماشا، هم می آموزیم، و هم آموزش های فروش را تلطیف می سازد. گفتنی آنکه، هزینه هر لوح فشرده 3500 تومان و قابل خریداری از فروشگاه انتشارات بازاریابی است:51و66408271
سبز باشید