وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

گزارش حضور پرقدرت انتشارات بازاریابی در سی‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 29 اردیبهشت
admin لایک 0 دیدگاه

گزارش حضور پرقدرت انتشارات بازاریابی در سی‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

گزارش حضور پرقدرت انتشارات بازاریابی در سی‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

سی و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، فرصتی ارزشمند برای ارتباط مستقیم با علاقه‌مندان به کتاب و اندیشه بود؛ فرصتی که انتشارات بازاریابی، به‌عنوان باسابقه‌ترین انتشارات تخصصی حوزه کار و کسب در ایران، با حضور فعال، حرفه‌ای و پرثمر خود از آن بهره‌برداری شایسته‌ای داشت.

امسال نیز همانند سال‌های گذشته، غرفه انتشارات بازاریابی محلی برای دیدار، گفت‌وگو و تعاملات اثربخش با مدیران، فعالان و علاقه‌مندان حوزه‌های بازاریابی، فروش و کاروکسب بود. استقبال گسترده از آثار منتشرشده، به‌ویژه عناوین تخصصی در حوزه مدیریت، برند، فروش و روان‌شناسی کاروکسب، نشان از جایگاه تثبیت‌شده این انتشارات در میان حرفه‌ای‌های این عرصه دارد.

رونمایی از کتاب جدید: «رازگشایی از مغز بدوی»

در جریان برگزاری نمایشگاه، کتاب جدید انتشارات بازاریابی با عنوان «رازگشایی از مغز بدوی» نوشته تیم اش و ترجمه مرتضی امیرعباسی، مدیر استودیو تبلیغات ضمیر بازار، برای نخستین بار رونمایی شد. این اثر با نگاهی نو به عملکرد مغز انسانی، شما را به سفری شگفت انگیز می برد، جایی که علم و هنر در هم می آمیزند و به شما نشان می دهند که چگونه می توانید قدرتهای نهفته در مغز خود را آزاد کنید و توانست توجه بسیاری از بازدیدکنندگان و متخصصان را به خود جلب کند.

حضور پرویز درگی – معلم کاروکسب و مهمانان ویژه

در تاریخ ۲۶ اردیبهشت‌ماه، حضور پرویز درگی – معلم کار و کسب – شور و شوق مضاعفی در فضای غرفه ایجاد کرد. جمع زیادی از علاقه‌مندان، شاگردان و همراهان ایشان، برای دیدار و تجدید خاطره با این استاد گران‌قدر به غرفه انتشارات بازاریابی آمدند.

همچنین در طول ایام نمایشگاه، میزبان چهره‌های برجسته‌ای در حوزه‌های مدیریت، روان‌شناسی و بازاریابی بودیم، از جمله:

  • پروفسور حسین وظیفه‌دوست
  • دکتر بلوریان تهرانی
  • دکتر علیرضا شیری
  • دکتر واعظی
  • مهندس کاوه عظیمی
  • آقای مرتضی امیرعباسی
  • آقای داداشی
  • آقای حاجی‌پاشا
  • آقای معدنچیان
  • دکتر مجید مجیدی
  • و دیگر بزرگان فرهیخته این حوزه

رشد مخاطبان، توسعه تعاملات

نکته قابل توجه، حضور گسترده و استقبال بی‌نظیر مخاطبان جدید از انتشارات بازاریابی بود. جمع قابل توجهی از مدیران عامل، مدیران فروش، فعالان استارتاپی، مشاوران بازاریابی و علاقه‌مندان به مباحث حرفه‌ای کاروکسب برای نخستین‌بار با آثار ما آشنا شدند و به جامعه مخاطبان تخصصی انتشارات پیوستند.

این حضور پرشور و استقبال کم‌نظیر، نه‌تنها افتخاری برای ماست، بلکه تأییدی است بر مسیر صحیحی که در سال‌های اخیر با تمرکز بر دانش کاربردی، تولید محتوای بومی و ترجمه آثار مرجع جهانی طی کرده‌ایم.

سپاس از همراهان

از تمامی همراهان، بازدیدکنندگان، مهمانان ویژه، نویسندگان، مترجمان و علاقه‌مندان که در این رویداد فرهنگی ما را همراهی کردند، صمیمانه سپاسگزاریم. انتشارات بازاریابی همچنان با تعهد به تولید و نشر دانش تخصصی در حوزه کار و کسب، مسیر خود را با قدرت ادامه خواهد داد.

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.