وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

مدیریت وصول مطالبات و 30 توصیه‌ی راهبردی (عنوان سر مقاله شماره ی 16 مجله توسعه مهندسی بازار) 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

مدیریت وصول مطالبات و 30 توصیه‌ی راهبردی (عنوان سر مقاله شماره ی 16 مجله توسعه مهندسی بازار)

به احتمال قريب به يقين بنيانگذاران علم و هنر بازاريابي در جهان هيچ‌گاه هدفشان اين نبوده كه رقابت ناجوانمردانه را اشاعه دهند بلكه، حتي در بازاريابي نيز مقوله‌ي رقابت جوانمردانه و رعايت اخلاق آنقدر اهميت دارد كه بازاريابي سبز  به‌عنوان يك اصل، معنا و مفهوم يافته است و براي آن سمينار و كنفرانس در سطح جهاني گذاشته مي‌شود.‌

متأسفانه وصول مطالبات نسبت به گذشته‌ي نه چندان دور بسيار دشوار شده است؛ به طوري كه در كنار ساير مفاهيم بازاريابي و فروش، واژه‌ي "فروش سالم" در ايران خيلي به كار گرفته مي‌شود.‌

ادامه این مطلب  را در کتاب "یادداشتهای معلم بازاریابی" بخوانید.

سبز باشيد.

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.