وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

حضور خانواده TMBA در هجدهمین دوره نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی تهران ۱۴۰۱ |  ۱۹ الی ۲۲ آذر ماه ۱۴۰۱ 14 آذر
admin لایک 0 دیدگاه

حضور خانواده TMBA در هجدهمین دوره نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی تهران ۱۴۰۱ | ۱۹ الی ۲۲ آذر ماه ۱۴۰۱

نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته تهران، یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های این حوزه در کشور ایران است. این نمایشگاه هر ساله به منظور آشنایی با تکنیک‌های جدید بازاریابی و فروش، دیدار خدمات دهندگان و متقاضیان این حوزه، انتقال دانش فنی و کارآمد در تهران برگزار می‌گردد.

امروزه، مدیران بخش های مختلف شاهد پدیده هایی عینی و قابل درکی هستند که به سرعت قواعد بازی آنها در بازار را تغییر داده و دگرگون می‌ نماید. از سوی دیگر، فقدان ساز و کارهای رقابتی مانع از رشد و توسعه دانش و مهارتهای بازاریابی در سازمان‌های کشور شده است. بی‌ تردید گذار موفق و ورود به عرصه های جهانی منوط به رشد و توسعه توان تبلیغات و دانش بازاریابی می‌ باشد. تعامل در دهكده جهانی و در صنعت تبلیغات و بازاریابی جهان، زبان حرفه ای و تخصصی می خواهد.

گروه TMBA نیز به منوال سالهای گذشته در این نمایشگاه حضوری فعال خواهد داشت.

 

شما را به بازدید از غرفه خانواده کاری TMBA (فعال در زمینه آموزش کاروکسب، مشاوره کاروکسب، تحقیقات بازاریابی و نورومارکتینگ،تبلیغات، نشر کتابهای کاروکسب، جذب منابع انسانی متخصص و مشاوره حقوقی کاروکسب) در هجدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی تهران  از روز ۱۹ الی ۲۲ آذر ماه در سالن ۱۰-۱۱غرفه ۷۵ دعوت میکنیم. منتظر حضور سبز شما هستیم.

  • تاریخ شمسی: ۱۹ الی ۲۲ آذر ماه ۱۴۰۱
  • تاریخ میلادی Dec 10-13, 2022
  • زمان بازدید ۸ صبح الی ۱۵ عصر
  • محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران
  • سالن ۱۰-۱۱غرفه ۷۵ (غرفه خانواده کاری TMBA)
درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.