وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

پیام معلم بازاریابی به مناسبت افتتاح کافه کتاب کاروکسب 07 مهر
admin لایک 0 دیدگاه

پیام معلم بازاریابی به مناسبت افتتاح کافه کتاب کاروکسب

TMBA در سال 1383 آغاز بکار کرد، از یک دفتر کوچک در خیابان زمرد، پشت حسینیه ارشاد.

"آموزش بازاریابی" اصلی‌ترین کار بود. در آغاز تک استاد بودم که کارگاهها و سمینارها را برگزار می‌کردم. به مرور این کارگاهها و سمینارها با حضور زبدگان برجسته‌ی بازاریابی ایران اجرا شد و می‌شود.

شرح لحظه لحظه بالندگی TMBA را در کتابهایم بویژه "دل‌گفته‌ها و دل‌نوشته‌های معلم بازاریابی" بخوانید. 

TMBA با این ضرورت، تأسیس و راه‌اندازی شد، اما باید فراتر از دوره‌های آموزش بازاریابی برای سازمانها و شرکتهای ایرانی عمل می‌کرد. "آموزش" بخشی از نیاز سازمانها و بنگاههای ایرانی بود. "مشاوره"، "تحقیقات"، "نشر کتاب"، "تبلیغات"، و "استعدادشناسی و کاریابی تخصصی" نیز به موازات آموزش، در دستور کار TMBA قرار گرفت. خوشبختانه با استقبال فراوان شرکتها روبه‌رو شدیم. تعداد پروژه‌های تحقیقات بازار برای شرکت‌های ایرانی و بین المللی بالاتر از ظرفیتهای کاری بود. تعداد مشاوره‌ها به مراتب بیشتر از پروژه‌ها، وقت من و مشاوران را گرفته بود. حجم درخواستها را پاسخگو نبودیم. انتشارات بازاریابی در سال 1390 از وزارت ارشاد مجوز گرفت و اکنون به‌عنوان یکی از فعال‌ترین انتشاراتی‌های حوزه‌ی بازاریابی، سهم مؤثری برای دانایی حرفه‌ای ایفا می‌کند، با بیش از ۱۵۰ عنوان کتاب چاپ شده که بسیاری از آنها تجدید چاپ شده‌اند.

پله‌پله با تقاضای بیشتری از مشتریان و مراجعان، خانواده کاری ما نیز شکل گرفته، و رشد و توسعه یافت. راهی که رفته‌ایم فراتر از تواناییهایمان بود و بجز در پرتو این همکاریها نمی‌رسیدیم به آنچه اینک رسیده‌ایم و هستیم.

وکافه کتاب و کاروکسب متولد شد

باور دارم "صنعت کشور" و پابرجایی و رونق سازمانهای ایرانی به "بازاریابی" نیاز دارد و ما نیز تنها به سهم خود توانسته‌ایم به بخشی از این وظیفه عمل کنیم. بسیاری از وظایف و نقشها وجود دارد که ما هنوز مجالی پیدا نکرده‌ایم که به آن فکر کنیم و اقدام کنیم.

حالا در هفدهمین سال فعالیت TMBA ، کافه‌ کتاب کاروکسب را راه‌اندازی کرده‌ایم به امید آنکه محفل دنجی باشد برای همنشینی اهالی کاروکسب. 

بی‌شک بزرگترین بخش از موفقیت یک کاروکسب شروع آن است. شروع این کاروکسب نوپا و افتتاح آن را به فال نیک می‌گیریم و آرزو می‌کنیم با همراهی گرم شما عزیزان و برگزاری جلسات و همنشینی‌هایتان در محل این کافه، رونقی پایدار برای آن رقم بزنید. باشد که افتتاح این کافه سبب متعالی شدن اهداف کاری شما و صنعت نشر و بازاریابی کشور گردد.

امیدواریم همه ما عالم عامل عاشق باشیم.

 

نشانی کافه: میدان کاج، سرو شرقی،  خیابان مجد، نبش نسترن، کافه کتاب کاروکسب

 

 تلفن هماهنگی (خانم بهار):

09129372706

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.