چهارمین کنفرانس بین المللی برند
همچنانکه طبق اعلام مدیر محترم اجرایی سومین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی ، سخنرانی اینجانب جزء دو سخنرانی برتر شناخته شده بود.
امسال نیز امیدوارم بتوانم کاری متفاوت و متمایز در کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی ارائه کنم .
اما در اینجا هدفم نوشتن نکاتی در خصوص کنفرانس برند است . توصیه ام به عزیزان این است که بد نیست از چهره های جدید تری از کشورهای معتبر استفاده کنیم .
حضور بزرگانی چون تالر – کلر – آکر آنهم چندسال پشت سرهم حتی از باب چهره نیز تکراری می شود.
البته بعضی از مدعوین گلایه داشتند که بعضی از سخنرانها همان صحبت های سال گذشته را تقریباً تکرار کردند.
اقدام شایسته دیگر، حضور سخنرانانی از برندهای قوی ایرانی نظیر دریانی و آجیل تواضع بود اما به نظرم می توانست برنامه آنها بسیار قوی تر برگزار شود.
در این خصوص نیز پیشنهاداتی دارم که به صورت حضوری به برگزار کنندگان سمینار عرض خواهم کرد.
در مجموع کار اداره کنفرانس آنهم در سطح بین المللی بسیار دشوار است .
سخنرانی آقایان دکتر امیرشاهی و دکتر روستا نیز مثل همیشه بسیار جذاب بود. خصوصاً استاد بزرگ بازاریابی جناب اقای دکتر روستا که در خصوص "شناسه شخصی" صحبت کردند.
از همکاران خودم در TMBA آقایان آخوندی و سرفرازیان و خانم غفاری که غرفه تیم ما در نمایشگاه را اداره می کردند سپاسگزارم .
سبز باشید