وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

آثار بحران اقتصادی در ترافیک شب عید 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

آثار بحران اقتصادی در ترافیک شب عید

به هر حال بحث اساسی امروز ” مدیریت بنگاه های اقتصادی در دوران بحران مالی و اقتصادی” است و علاوه بر
شرکت ها، نقش کلان و اساسی تر را مدیران اقتصادی و سیاستگذاری دولت و مراجع قانونگذار دارند که امیدوارم نقش آنان در هیاهوی انتخابات آتی کم رنگ نشود.


امروز هم از مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران تماس گرفته بودند تا سمینار طراحی شده توسط اینجانب که
تاکنون در استانهای مختلف و شرکت های علاقه مند برای مدیریت بحران برگزار شده است، برای آن مرکز هم اجرا شود.

از علاقه مندان به این مبحث خواهشمندم به سر مقاله شماره 8 مجله توسعه مهندسی بازار (زمستان 1387) مراجعه کنند. هر چند چون این، مبحث روز جهان و ایران هست و ما در TMBA به صورت مرتب مطاالب روز را جستجو کرده و به روز می شویم به طوری که حتی سخنرانی های با یک هفته فاصله بنده مطالب جدیدتری را به همراه دارند. باید به روز باشیم. چاره  ای نداریم. از همراهان عزیز و دانای خویش در tmba که به صورت مرتب پشتیبان عملی اینجانب هستند نیز ممنونم.

 

 

 

سبز باشید



 

 

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.