وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

بازاریابی و فروش در مترو

من یکی از مشتریان پروپا قرص مترو هستم، صبح که به دفتر می‌آیم اتومبیل را در پارکینگ می‌گذارم و تا جایی که امکان داشته باشد از مترو استفاده می‌کنم. بدون شک مترو تنها وسیله نقلیه‌ای است که می‌توانیم با احتمال بالا به مدیریت زمان در رفت و آمد بپردازیم.
البته باید سختی‌های ازدحام جمعیت و فشارهای هنگام ورود و خروج به واگن را هم به جان بخریم. اما صرفه‌جویی در وقت و بین مردم بودن دشواریهای مربوطه را قابل تحمل می‌سازد.
اما صحنه‌های جالبی که تقریباً در هر سفر بین شهری بارها مشاهده می‌شود وجود دستفروشان متعدد با نحوه تبلیغات متنوع برای فروش محصولات‌شان است.
متاسفانه گاهاً عزیزان محصولاتی را عرضه می‌کنند که توجه مخاطب را جلب نمی‌کند. برای مثال جوانی چشم‌بند برای خواب راحت می‌فروخت و یا فرد دیگر بوگیر پا عرضه می‌کرد، من تا بحال خریداری برای آنها ندیدم و البته فردی می‌گفت ما نان نداریم بخوریم چشم‌بند و بوگیر به چه کارمان می‌آید؟ پس توجه به نیاز و خواست مخاطبان هدف نکته مهمی است که ...

 

 

ادامه این مطلب  را در کتاب "بازاریابی و زندگی با خاطره" بخوانید.


سبز باشید

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله توسعه مهندسی بازار، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.