وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

منتشر شد: چاپ دوم کتاب تکنیکهای فرصت‌یابی در بازاریابی و فروش (با نگرش بازار ایران)

به لطف الهی و استقبال اهالی شریف بازاریابی ایران با پتانسیل، کتاب تکنیکهای فرصت‌یابی در بازاریابی و فروش با نگرش بازار ایران، نیز پس از انتشار در سال 1389 در سال 1391 به چاپ دوم رسید و 3300 نسخه چاپ اول تمام شد. فرصت‌یابی در شرایط پیچیده‌ی اقتصادی ناشی از بحران اقتصادی جهان و تحریمهای پی‌در‌پی ایران اهمیت بیشتری یافته است. متأسفانه بسیاری از مدیران در شرایط دشوار بلافاصله به فکر جمع‌آوری کسب و کار می‌افتند، اما مدیران‌ اندیشمند و فرصت‌یاب حتی در شرایط سخت نیز فرصتها را می‌بینند و با مجهز کردن خودشان به دانش‌های لازم و مشاوره‌های افراد کارآزموده از مزایای سرمایه‌گذاری‌های دانشی خویش را بهره‌مند می‌سازند و با به فعلیت رساندن آنها نه تنها سازمان را حفظ می‌کنند بلکه رشد سود را نیز به ارمغان می‌آورند. آنها می‌دانند که رانندگان حرفه‌ای در پیچ جاده سبقت می‌گیرند، آنها می‌دانند که "س" سود یعنی سرعت، "و" سود یعنی وسعت و "د" سود یعنی دقت. پس با سرعت بخشیدن به یادگیری و اجرای یاد گرفته‌ها و وسعت بخشیدن به نگرش خویش و عملیات سازمان و دقت در اتخاذ تصمیمات و اجرای شایسته‌ی فعالیتهای مربوطه، سازمانی متمایز و صاحب هویت و اعتباری در خور را به بازار هدف و جامعه معرفی می‌کنند.

 

کتاب تکنیکهای فرصت‌یابی در بازاریابی و فروش برای تمام کسب و کارهاست، یادآور می‌شوم تمام بنگاههای اقتصادی در محیط خرد و کلان محصور هستند و فرصتها از تغییر و تحولات محیطی به‌وجود می‌آیند. بیاییم با متفاوت بودن در پندار، گفتار و کردار، انسانهایی فرصت‌یاب بوده و سازمانهایی فرصت‌یاب داشته باشیم تا بتوانیم در ایفای نقش و رسالت خویش و سازمان، گامهای ارزنده تری برداریم.

 

از تمام مدیران نازنینم در گروه TMBA که با فعالیت در حوزه‌های ، آموزشی، مشاوره ، تحقیقات بازاریابی ، بازاریابی حسی، استعدادیابی و نورومارکتینگ که در به فعلیت رساندن فرصتها و همراهی بنگاههای اقتصادی تلاش می‌کنند، سپاسگزارم.

 

از آقایان احمد آخوندی، مدیر توانای انتشارات بازاریابی، و محسن جاویدمؤید، سردبیر مجله‌ی توسعه مهندسی بازار سپاس و قدردانیهای ویژه در نشر حوزه‌ی بازاریابی دارم.

 

از خانواده‌ی عزیزم، همسر مهربان و صبورم و فرزندان لایق و محترم خویش ، فاطمه و حسین برای تمام همراهیهایشان ممنونم.

 

تقاضا می کنم از نظرات ارزشمند  خویش از طرق زیر ما را راهنمایی کنید.

 

سایت شخصی پرویز درگی:www.Dargi.ir

 

نشانی اینترنتی: Info@TMBA.ir

 

سایت انتشارات بازاریابی: www.MarketingPublisher.ir

 

نشانی اینترنتی: Info@MarketingPublisher.ir

 

نشانی انتشارات بازاریابی: تهران، خیابان آزادی (شرق به غرب)، بعد از خوش شمالی، کوچه نمایندگی، پلاک 1، واحد 10

 

با شماره‌ی تلفکس:66431461 (021)

 

با شماره‌ی تلفنهای:66423667 (021) و66434055 (021)

 

با شماره‌ی تلفن همراه شخصی‌ام: 1994281-0912

 

گر بخواهید دراین یکدم عمر

 

نیک جویای حقایق باشید

 

و به نزد همه نیکان جهان

 

بس برازنده و لایق باشید

 

هدفی ناب بیابید و در راه وصال

 

عالم عامل عاشق باشید.

 

                                             سبز باشید

 

 

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.