وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

"‌آموزشگاه بازارسازان‌" و تولید و توزیع یازدهمین مجموعه فیلم‌های کاربردی آموزش فروش

عناوین 8 فیلم این لوح فشرده (DVD) فروش چنین‌اند:

81-  مهارتهای فروش تلفنی (1)

 

82-  مهارتهای فروش تلفنی (2)

 

83-  شیوه‌های صحیح ارسال ایمیل فروش

 

84-  غز نزنید، راه‌های جذب مشتریان جدید را یاد بگیرید

 

85-  مدیریت زمان برای مدیران فروش

 

86-  شیوه‌های مصاحبه استخدام فروشنده

 

87-  اصول پایه‌ای فروش (فروش تشک‌های خواب)

 

88- مهارت‌های ارتباط با مشتریان شاکی

 

برای اطلاع، این فیلم‌ها به اختصار توضیح داده شده است که می‌خوانید:

 

 

 

81- مهارت‌های فروش تلفنی (1)

 

بازاریابی و فروش تلفنی، هنوز هم کاربرد فراوانی دارد و البته سودزا و درآمدزا است؛ بویژه اگر کاربران بویژه ویزیتورها، در این باره آموزش مناسب دیده باشند. در این فیلم می‌آموزیم اگر با شرکت شما تماس بگیرند، چه پاسخی باید بشنوند.

 

علاقه‌مندم یادآوری کنم کتاب "‌بازاریابی و فروش تلفنی با نگرش بازار ایران‌" که به چاپ چهارم رسیده است، نکته‌های کاربردی با فضای بازار ایران را برای فروشنده‌ها و ویزیتورها معرفی می‌کند.

 

 

 

82-  مهارت‌های فروش تلفنی (2)

 

در این بخش از فیلم، شما می‌آموزید که چگونه با مشتریان بالقوه یا احتمالی تماس برقرار کنید. در این نوع از فروش، معرفی نقش پراهمیتی دارد. شما یاد می‌گیرید در 20 ثانیه پیشنهاد خودتان را به مشتری بدهید. این فرصت طلایی را مغتنم بشمارید و برای "بازی در این فرصت"، آموزش ببینید. این فیلم، این آموزش را یاد می‌دهد.

 

 

 

83-  شیوه‌های صحیح ارسال ایمیل فروش

 

شرکت‌ها به ضرورت ارسال ایمیل پی برده‌اند. با وجود این، از این ابزار ارتباطی باید به تناسب ظرفیت و کارایی آن دلبسته و امیدوار شد. در غیر این صورت، شما را از رسیدن به هدف‌تان باز می‌دارد.

 

ارسال پیام با ایمیل دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است نظیر 1. پیام کوتاه باشد، 2......

 

هشدار این کارشناس فروش فوق‌العاده است آنجا که می‌گوید: اگر خبرنامه دارید که با پست مستقیم ارسال می‌کنید، هرگز آن را قطع نکنید. این تصور خطایی است که فکر کنید همان موضوع را با ایمیل به مخاطبان ارسال می‌کنیم! اگر چنین خطایی را مرتکب شوید، بخش زیادی از درآمدتان را از دست خواهید داد. سایر توصیه‌ها و هشدارهای این کارشناس را در فیلم ببینید.

 

84-  غر نزنید، راه‌های جذب مشتریان جدید را یاد بگیرید

 

"‌غرزدن‌" یک رفتار است که اگر تداوم یابد، شما را از درآمدهای احتمالی محروم خواهد کرد. گاه فروشنده انتظار دارد که مشتری قدم رنجه کند. یا علاقه‌مند است جناب مشتری، تماس بگیرد و ..

 

هشدار فوق‌العاده زیبایی این فیلم دارد. آنجا که می‌گوید: فروشنده‌ها وقت زیادی را به غرغر کردن می‌گذرانند، اما برای پیدا کردن مشتری جدید وقت کمی می‌گذارند. افزون بر این هشدارها، شما با راه‌حل‌های زود، تند، سریع برای پیدا کردن مشتری احتمالی رو به رو می‌شوید. این راه‌حل‌ها عبارتند از:....

 

 

 

85-  مدیریت زمان برای مدیران فروش

 

کافی کوچینگ (coffee coaching) مجموعه فیلم‌های آموزشی است. مدیرعامل این شرکت، خانم آندرستیگ رالف، توضیحات کاربردی در حوزه‌ی فروش دارد. این‌بار ا و در این فیلم به "مدیریت زمان" می‌پردازد.

 

"برنامه‌ریزی نکردن، در واقع برنامه‌ریزی برای شکست است". این تکیه کلام این مدیرعامل است. او در این فیلم یاد می‌دهد که هدف‌ها چگونه باید برنامه‌ریزی و زمان‌بندی شوند.

 

 

 

86-  شیوه‌های مصاحبه استخدام

 

مدیران می‌گویند برای استخدام فروشنده دچار سردرگمی هستند. چون با آزمون و خطا، مراحل استخدام را برای جذب نیروی فروش پیش می‌رانند. این فیلم کار را آسان کرده است. شما با تعدادی پرسش رو به رو می‌شوید. این پرسش‌ها، پاسخ‌ها متعدد را تجزیه و تحلیل می‌کند. برای مثال وقتی می‌پرسید آخرین باری که حس رقابت داشتی کی بود؟ مکان نیز باید در این پردازش بررسی شود.

 

 

 

87- اصول پایه‌ای فروش (فروش تشک‌های خواب)

 

"کالاهای خواب" نظیر تشک، پتو، ... ویژگی‌های خاصی دارند که به هنگام فروش باید آن را دانست و رعایت کرد. یک فروشنده حرفه‌ای، این ظرائف و ریزه‌کاری‌ها را قدم به قدم، و مرحله به مرحله می‌گوید و در عمل آن را به کار می‌بندد.

 

 

 

88-  مهارت‌های ارتباط با مشتریان شاکی

 

بخشی از مشتریان، اعتراض می‌کنند. "‌مدیریت اعتراض‌" مشتریان را جدی بگیرید و برای آن برنامه‌ریزی کنید. افراد با حوصله، کاردان و دارای مهارت ارتباط با این نوع مشتریان را آموزش دهید و استخدام کنید.

 

در این فیلم آموزش فروش، سه قانون طلایی آمده است که باید در برخورد با مشتریان معترض رعایت شود. این سه قانون طلایی عبارتند از:....

 

علاقه‌مندان به موضوعات فروش بویژه شرکت‌های پخش و توزیع می‌توانند این فیلم و سایر فیلم‌های آموزش فروش را از فروشگاه انتشارات بازاریابی خریداری کنند. قیمت یازده لوح فشرده (DVD) حاوی همین 88 فیلم کاربردی، 38500 تومان است.

 

تلفن: 51 و 66408271/ www.marketingshop.ir

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.