وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

چاپ چهارم کتاب "‌بازاریابی و فروش تلفنی با نگرش بازار ایران‌" منتشر و توزیع شد

پیشگفتار چاپ چهارم

 

کتاب بازاریابی و فروش تلفنی نیز به چاپ چهارم رسید. از این بابت خدای قادر را سپاسگزارم. بازاریابی و فروش تلفنی نیز در کنار سایر شیوه‌های بازاریابی و فروش نظیر بازاریابی ویروسی، بازاریابی حضوری و بازاریابی اینترنتی توانسته است به سازمانها و بنگاههای اقتصادی در دستیابی به اهداف اساسی نظام بازاریابی، شامل جذب مشتری، نگهداری مشتری، و رشد دادن مشتری کمک کند. در مواردی مورد پرسش قرار می‌گیرم که کدامیک از شیوه‌های بازاریابی مهمتر و کاربردی‌تر هستند، باید گفت هر یک از این شیوه‌ها، مزایا و منافع و همچنین کاستیهایی دارند، اما بهتر است با یک نگرش سیستمی از تمام این ابزارها در کنار هم و بجا استفاده کنیم. بعضی از شرکتهای توزیع فقط از بازاریابی تلفنی استفاده می‌کنند و برخی فقط از شیوه‌های حضوری بهره می‌گیرند.

 

تجربه‌ی نگارنده ثابت کرده است که بهتر است یک خوشه‌‌ی فروش تشکیل دهید و با سهیم کردن درآمد خوشه برای هر یک از افراد شامل فروشنده‌ی حضوری، موزّع، تحصیلدار، بازاریاب و فروشنده‌ی تلفنی، مدیریت فروش و مدیر فروش به تناسب نوع فعالیت، همگی آنها را برای ارتقای فروش در یک تیم هماهنگ، فعال سازید. در این صورت، علاوه بر بهره‌مندی از فروش بیشتر، پوشش بازار بالاتر و ارتباطات گسترده‌تری با مشتریان بازار هدف خواهید داشت.

 

توصیه‌ی من این است که فقط بهره‌گیری از یکی از این شیوه‌ها ما را از منافع سایر شیوه‌های بازاریابی محروم می‌سازد.

 

به نظرم بعد از ایجاد سازمان که مهمترین اختراع بشریت بوده است، نگرش جامعیت‌نگری مهمترین دستاورد صاحبان اندیشه و تئوری‌‌سازان حوزه‌ی مدیریت بوده است. پس بیایید با جامعیت‌نگری و نگرش سیستمی در توفیقات بیشتر سازمانی گام برداریم.

 

در این کتاب، به چگونگی به کارگیری و منافع و محدودیتهای بازاریابی و فروش تلفنی پرداخته شده است و در کتابهای دیگر نگارنده، سایر اجزای پازل بازاریابی مورد بررسی و توضیح قرار گرفته‌اند.

 

تقاضا می‌کنم با مراجعه به سایت انتشارات بازاریابی یا فروشگاه بازاریابی از سایر منابع و مکتوبات این انتشارات بازاریابی یا فروشگاه بازاریابی از سایر منابع و مکتوبات این انتشارات مطلع شوید.

 

باز هم لازم می‌بینم از همراهی و زحمات خانواده‌ی عزیزم و همراهان پرتوانم در خانواده‌ی TMBA قدردانی کنم؛ زحمات همه‌ی عزیزان خصوصاً آقایان احمد آخوندی، مدیر انتشارات بازاریابی، و محسن جاوید‌مؤید، سردبیر مجله‌ی توسعه مهندسی بازار، ستودنی است. لطفاً از طرق زیر ما را از نظرات خود بهره‌مند سازید:

 

سایت شخصی پرویز درگی: www.Dargi.ir

 

نشانی اینترنتی: Info@ TMBA.ir

 

سایت انتشارات بازاریابی: www.MarketingPublisher.ir

 

نشانی اینترنتی: Info@ MarketingPublisher.ir

 

نشانی انتشارات بازاریابی: تهران، خیابان آزادی (شرق به غرب)، بعد از خوش شمالی، کوچه نمایندگی، پلاک 1، واحد 10

 

با شماره‌ی تلفکس:66431461 (021)

 

با شماره‌ی تلفنهای:66423667 (021)    و  66434055(021)

 

با شماره‌ی تلفن همراه شخصی‌ام: 1994281-0912

 

گر بخواهیددر این یکدم عمر

 

نیک جویای حقایق باشید

 

و به چشم همه نیکان جهان

 

بس برازنده و لایق باشید

 

هدفی ناب بیابید و در راه وصال

 

عالم عامل عاشق باشید

 

 

 

سبز باشید

 

پرویز درگی

 

 

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.