وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

شرکتهای نورومارکتینگی چه کمکی به درآمد شما می‌کنند؟

خدمات نورومارکتینگی برای فروش بیشتر

هرگاه صحبت از فروش می‌شود، هرکسی دوست دارد که بیشتر بفروشد؛ و این سنگ بنای بازاریابی است. نکته اینجاست که شرکتهای بازاریابی که از ابزار نوروماکتینگ استفاده می‌کنند، از روشهایی دقیق‌تر و به مراتب اثربخش‌تر نسبت به شرکتهای تبلیغاتی و بازاریابی عادی برخوردار هستند.

 

در اینجا به چند مورد از خدماتی که یک شرکت نورومارکتینگی می‌تواند در مدتی به مراتب کوتاه‌تر و با بازدهی بیشتر برای مشتریان خود ارائه دهد، اشاره می‌کنیم:




    • تحقیقات



امروزه شرکتها علی‌رغم نیاز شدیدی که به تحقیقات دارند، عمدتاً از فرصت و تخصص مورد نیاز برای این کار برخوردار نیستند. پس بهتر است که این وظیفه را برون‌سپاری کنند، اما سؤال اینجاست که مناسب‌ترین شرکت برای تحقیق کدام است. امروزه تحقیقات علمی بسیاری در زمینه‌ی روانشناسی و شناخت رفتار مصرف‌کننده صورت گرفته است که پیش‌تر به تعداد زیادی از آنها اشاره شده است. نکته‌ای که به طور خلاصه از عمده‌ی این تحقیقات باید در اینجا بیان کنم این است که ثابت شده است دلیل رفتار و منشأ تصمیم افراد تنها در ذهن هشیار و خودآگاه آنان نیست، بنابراین ناخودآگاه نقش مهمی (نزدیک به 95 درصد) در این فرایند دارد. با این توضیحات می‌توان نتیجه گرفت که روشهای تحقیقاتی سنتی به تدریج اثربخشی خود را از دست خواهند و دیگر قادر به ارائه‌ی مزیت رقابتی برای کسب‌وکارها نخواهند بود. در نتیجه می‌توان گفت که شرکتهای بازاریابی نورومارکتینگی که با کمک ابزارهای خود قادرند تا حدودی به ناخودآگاه افراد نزدیک شوند انتخاب مناسب‌تری هستند. آنها می‌توانند به شما کمک کنند تا دردها و خواسته‌های مشتریان خود را کشف کنید و بر آن اساس پیام تبلیغاتی خود را تدوین کنید.




    • مربی‌گری



زمانی که مشتری شما نتواند بین شما و رقیبتان تمایزی قائل شود، دلیل قانع‌کننده‌ای برای انتخاب شما نخواهد داشت. شما به یک چیز جدید و بی‌نظیر نیاز دارید تا بتوانید رقابت را از آن خود کنید. خدمات مربی‌گری تخصصی در زمینه‌ی نورومارکتینگ به شما کمک می‌کند تا در بین رقبا خودنمایی کنید و باعث شوید که مشتریان شما را به دیگران ترجیح دهند.




    • خدمات خلاقانه



اگر ابزارهای فروش و بازاریابی شما مثل بروشورها، وب‌سایت و ارائه‌های فروش اثربخش نیستند، نورومارکتینگ راه‌حلهای خلاقانه‌تری را به شما ارائه می‌دهد. بهترین ابزارهای فروش آنهایی هستند که از تصاویر، نگاره‌ها و انیمیشنهای اثرگذاری استفاده کنند که به طور خاص بخش تصمیم گیری مغز را هدف بگیرند. یک شرکت نورومارکتینگ بهتر می‌داند که چطور تیغ ابزارهای شما را تیز نماید و شما را در هدف‌گیری کمک کند.




    • آموزش



حتی بهترین طرحهای برندینگ، بازاریابی و تبلیغات هم ممکن است روزی با شکست مواجه شوند. اگر شما قادر نباشید که اثر احساسی مناسب را مخصوصاً در زمان تحویل  و زمان روبه‌رویی با مخاطب، روی او بگذارید احتمالاً از گردونه‌ی رقابت خارج خواهید شد. شما به کمک یک دوره‌ی آموزشی نورومارکتینگ که از فرایند طراحی و اجرای خوبی برخوردار باشد قادر خواهید بود که تکنیکهای فروشی را یاد گرفته و اجرا کنید که بار احساسی مؤثر را به مشتری انتقال دهد.

 

کمپینهای بازاریابی زمانی که بر اساس درک عملکرد مغز انسان طراحی شوند با کامیابی بیشتری روبرو خواهند شد. تفاوت عمده‌ای که بین شرکتهای نورومارکتینگی و شرکتهای بازاریابی سنتی وجود دارد این است که شرکتهای نورومارکتینگی قادر به خلق پیامهایی هستند که برای مغز انسان بهینه سازی شده‌اند. استفاده از این تکنیکها که توسط شرکتهای نورومارکتینگی ارائه می‌شود به شما کمک می‌کند تا علاوه بر ارائه‌ی محصولی دلچسب‌تر، به سطح درآمدی و سودآوری بالاتری نیز دست یابید و این در واقع هدف اصلی بازاریابی است.

 

خوشحالم به استحضار اهالی شریف بازاریابی ایران برسانم که اولین کتاب نورومارکتینگ (بازاریابی عصب‌پایه) در آینده نزدیک از سوی انتشارات بازاریابی منتشر خواهد شد.

 

همچنین با تشکیل تیم قدرتمندی از تخصص‌های مختلف آماده اجرای پروژه‌های نورومارکتینگ هستیم. می‌دانم که نورومارکتینگ با عنایت به مزایا و فوایدی که دارد راهکارهای جدید و بایسته و شایسته در دستیابی به اطلاعات صحیح‌تر، خدمات خلاقانه‌تر و نزدیکی بیشتر به مشتریان خواهد بود.

 

سبز باشید

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.