وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

تکنیک‌های فروش در بازاریابی صنعتی (B2B)

به هر رو، بهتر است به صورت گزیده، 11 فیلم موجود در لوح فشرده(DVD) را معرفی کنم تا علاقه‌مندان برای خرید این لوح‌های فشرده و دیدن فیلم‌ها تصمیم بگیرند و اقدام کنند.

فراتر از اینترنت، به سوی بازارها بشتابید

 

گیل میلر، مدیر بازاریابی توشیبا، زن فوق‌العاده مقتدری است. توصیه‌های طلایی او در این فیلم برای بازاریاب‌های صنعتی اثرگذار است.

 

میلر افزون برآنکه توصیه می‌کند تا بازاریابها به دوره‌های آموزشی بازاریابی بروند، برای آنکه بینش پیدا کنند، با صراحت نیز می‌گوید "همه چیز به فیس بوک و توئیتر خلاصه نمی‌شود". به بازارها هجوم بیاورید. در بازارها همواره حضور داشته باشید تا اطلاعات بیشتری به دست آورید.

 

میلر می‌گوید: شما در بازاریابی B2B به افرادی می‌فروشید که سرشان بشدت شلوغ است، آنها منتظر دیدن تبلیغ شما یا وبلاگ‌‌تان نیستند، چون به اندازه‌ کافی مشغله‌ی روزمره دارند. توصیه‌های این بازاریاب حرفه‌ای شنــیدنی است و دیدنی.

 

 

 

 

 

رشد سریع شرکت در فروش B2B است

 

ماکس ریتزر، صاحب‌نظر برجسته بازاریابی شرکت (B2B) است. او می‌گوید: حتی شرکت‌هایی که در بازارهای مصرفی کار می‌کنند، نیم‌نگاهی به بازارهای B2B دارند؛ چرا که رشد سریعی در انتظار شرکت‌های B2B است.

 

ریتز (صاحب‌نظر برجسته بازاریابی شرکتی) راه‌های ساده‌ای را نشان می‌دهد تا این رشد سریع برای شرکت‌هایی که در بازارهای صنعتی کار می‌کنند، رخ دهد. این راه‌های ساده را در فیلم جستجو کنید.

 

بازاریابی صنعتی چیست؟

 

"انیمیشن" یا "کارتون" رسانه جذابی است. بسیاری از اطلاعات را می‌توان با این رسانه جذاب، ساده‌تر و سریع‌تر انتقال داد.

 

این فیلم در قالب انیمیشن با حضور پرفسور انیشتین تولید شده است. دانش‌آموزان از انیشتن می‌پرسند که بازاریابی صنعتی چیست و او پاسخ می‌دهد. پرسش‌ها یکی پس از دیگری طرح می‌شود، و انیشتن پاسخ می‌دهد.

 

انواع کسب و کارهای B2B

 

مک کینزی، جزو معروف‌ترین شرکت‌های مشاوره مدیریتی است با کارشناسان فوق‌العاده زبده و متخصص در حوزه بازاریابی.

 

در این فیلم یکی از برجستگان بازاریابی صنعتی(B2B) از شرکت مک کینزی درباره مراحل تصمیم‌گیری خرید در شرکت‌های بزرگ، توضیحاتی فوق‌العاده عملیاتی می‌دهد.

 

فروش B2B آسان، جذاب

 

آیا دوست دارید بدانید چگونه فروش B2B، کسب و کارتان را جلو خواهد برد؟ پاسخ این پرسش را در این فیلم جستجو کنید

 

صاحب‌نظر برجسته و البته بنیانگذار یک شرکت بزرگ B2B بر این باور است که محیط فروش در بازارهای صنعتی، از همه طبیعی‌تر است و از این رو می‌تواند به روابط فروش بلندمدت منجر شود.

 

در این فیلم با بسیاری از موضوعات آشنا خواهید شد که گره از مسائل شما در بازارهای صنعتی می‌گشاید.

 

استراتژی فروش به سازمانها و شرکت‌ها

 

فروش به واحدهای کسب و کار در دو بخش تعریف می‌شود. سپس مدل EMO تشریح می‌شود. آیا با این واژه‌ َآشنائید. برای اطلاع دقیق‌تر، فیلم را ببینید.

 

این فیلم، نخست پرسش‌ها را یک به یک مطرح می‌کند و سپس در پایان، مروری دارد بر پاسخ‌ها. توصیه‌اش نیز این است که شما نیز برنامه‌ها را مرور کنید و آنچه برای کسب و کارتان سودمند است، به کار بندید

 

کلید افزایش فروش در بازاریابی صنعتی

 

هدف‌گیری در بازاریابی صنعتی جایگاه مهمی دارد. در این فیلم می‌آموزید چگونه دقت هدف‌گیری و پیشنهادتان را بالا ببرید.

 

دشواری فروش در بازارهای صنعتی

 

رالف اولیوا، بازاریاب پر تدبیری است. او در این فیلم از راه‌های متعددی بهره جسته تا بتواند به بازاریاب‌های صنعتی و بازاریاب‌های شرکتی یادآوری کند که باید مشتریانتان را بشناسید. ترفندهای او در اینجا جالب است؛ آن هم درست در زمانی که او سخنرانی می‌کند و در حال تدریس است. این ترفندها دیدنی است و آموزه‌های پنهان و آشکار آن راهگشای بازاریاب‌های صنعتی است

 

جایگاه اعتماد در بازاریابی صنعتی

 

اعتماد در هر کسب و کاری لازم است. با وجود این، در این فیلم می‌آموزید که اعتماد در بازاریابی صنعتی حائز چه ویژگی‌هایی است و چه تاثیری بر فعالیت کسب و کارهایی دارد که در بازارهای صنعتی اشتغال دارند.

 

تشخیص کانالهای فروش فراتر از اعتماد است

 

این فیلم به موضوعات ظریفی فراتر از اعتماد پرداخته است. چرا که بازاریاب باید کانال‌های فروش را در شرایط امروزه بشناسد.

 

دو آموزه این فیلم:1. امروزه ارتباطات با مشتری باید قبل از آغاز فرایند شروع شود.

 

2.برنامه‌ریزی شما باید شما را به قلب سازمان مشتری برساند.

 

فراتر از این آموزه‌ها را در فیلم دنبال کنید.

 

تکنیکهای اثربخش در بازاریابی صنعتی

 

ست گودین، بازاریاب صاحب نام و برجسته‌ای در دنیا است. او دانشمند و سخنران شورآفرین و نابغه‌ای است.

 

در این فیلم او تعدادی از ترفندهای تازه را در سخنرانی‌اش به کار می‌برد تا برای بازاریاب‌های صنعتی یا بازاریاب‌های شرکتی، راه‌حل‌های تازه فروش را نشان دهد.او در این فیلم،بدون در نظر گرفتن جایگاه علمی‌اش، مثال جالبی می‌زند از شرکت خلاق و مبتکر جوراب فروشی.

 

یک شرکت جوراب‌بافی برای آنکه بتواند به فروش فوق‌العاده‌ای دست یابد، جوراب لنگه به لنگه تولید می‌کند. ست گودین در هنگام سخنرانی به حاضران نشان می‌دهد که خود او نیز جوراب لنگه به لنگه به پا کرده است! اصلی‌ترین عامل فروش، داستان‌هایی است که افراد بازگو می‌کنند (برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به همین سایت و متن به من نفروش، برایم داستان بگو مراجعه کنید).

 

تیزرهای تبلیغاتی

 

فیلم تکنیک‌های فروش در بازاریابی صنعتی (B2B) همچون فیلم‌های آموزش بازاریابی دارای 3 تیزر تبلیغاتی است. این تیزرها قرار است مغز شما و توجه شما را به خود جلب کند.

 

دیدن این تیزرها به خودی خود نیز جالب است؛ چرا که آموزش‌های خوبی برای شرکت‌های تبلیغاتی بویژه صاحبان کالا و صنایع دارد

 

تهیه خرید لوح فشرده (DVD) تکنیک‌های فروش در بازاریابی صنعتی (B2B)

 

علاقه‌مندان می‌توانند لوح فشرده (DVD) تکنیک‌های فروش در بازاریابی صنعتی(B2B) را با قیمت 5 هزار تومان از ناشران معروف نظیر انتشارات آگاه در تهران یا انتشارات بازاریابی واقع در میدان انقلاب، خیابان 12 فروردین، پلاک 1 خریداری کنند تلفن : 51 و 66408271

 

سبز باشید

 

 

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.