وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

توزیع شد: 72 فیلم کاربردی آموزش فروش از آموزشگاه بازارسازان

فیلم 65: برای آنکه بیشتر بفروشید، باید شکست بخورید

باب انونی، مربی برجسته‌ای است در فروش. او در این فیلم به فروشنده‌ها و ویزیتورها یاد می‌دهد که شکست در کار فروش یک واقعیت است. توماس ادیسون نزدیک به ده سال بر روی ساختن لامپ حبابی کار کرد تا بالاخره پیروز شد. به گفته انونی، این افراد شکست خورده نبودند بلکه، کسانی بودند که بر سر شکست یا پیروزی ریسک کردند تا بالاخره به این نتیجه رسیدند که شایسته پیروزی هستند.

 

فیلم 66: دوست دارید بهتر بفروشید؟ باید بدانید مردم چرا خرید می‌کنند؟

 

ویزیتورها دوست دارند بهتر و ساده‌تر بفروشند. برای رسیدن به این هدف، بهتر است اطلاعات و دانشی وسیع اما کاربردی داشته باشند. در این فیلم یکی از مربیان برجسته به فروشنده‌ها می‌آموزد که مردم دلایلی برای خرید دارند. اگر این دلایل را بدانید، بهتر می‌توانید به مردم، کالا و خدمات بفروشید.

 

فیلم 67 : مشتری به هنگام خرید با احساس تصمیم می‌گیرد، اما با منطق توجیه می‌کند؟ چرا؟

 

در این فیلم می‌آموزیم که مردم با احساس خودشان درباره خرید کالا یا خدمتی تصمیم می‌گیرند. وقتی از آنها دلیل انتخابشان را می‌پرسیم، می‌کوشند تا با استدلال و دلایل، پاسخ خود را توجیه کنند.می‌دانید چرا؟

 

دلیل این چرایی در همین فیلم آمده است.

 

فیلم 68: اگر بخواهید مردم کالای شما را بخرند، باید سریع بگوید چه نفعی می‌برند؟

 

یک مربی برجسته فروش از محرک‌های خرید می‌گوید. او به فروشنده‌ها یاد می‌دهد که منافع کالا را برای مشتری معرفی کنند. در این صورت، محصول از سوی مردم خریده می‌شود. اما چگونه باید این منافع را برشمرد؟

 

فیلم 69: فروشنده‌های چپ مغز بهتر زمان را مدیریت می‌کنند، یا راست مغز‌ها؟

 

مول وی، فروشنده و مربی شناخته شده جهانی است در حوزه فروش. به ایران نیز سفر کرده و در کنفرانس‌های فروش سخنرانی کرده است. او در این فیلم به فروشنده‌ها درباره "مغز انسان" آموزش می‌دهد. بخش چپ مغز چه ویژگی‌هایی دارد، و دارای چه ظرفیت‌هایی است؟ بخش راست مغز چه ویژگی‌هایی دارد و چه ظرفیت‌هایی دارد؟

 

او به فروشنده‌ها یاد می‌دهد برای فروش بیشتر، باید کدام بخش مغز را فعال کنند. شما فکر می‌کنید کدام بخش مغز برای افزایش فروش مؤثر است؟

 

فیلم 70: 5 راز فروش برای بهترین مکاتبه با خریداران

 

نامه‌نگاری از طریق ارسال پستی، و ایمیل برای خود اصول دقیقی دارد. در این فیلم شما می‌آموزید چگونه باید نامه‌هایتان را تنظیم کنید تا به سرعت پاسخ‌گوی نامه‌ها و یا ایمیل شما باشند.

 

فیلم 71: قدرتمندترین ابزار شما برای فروش؟ مشتریان وفادار

 

دنیای کسب و کار پیچیده است، راز و رمزهای خود را دارد. به گفته یکی از برجسته‌ترین مدیران فروش، مشتری وفادار، برّنده‌ترین ابزار شما برای فروش است. گو آنکه برخلاف این گفته نیز داریم: مشتری وفادار، توهمی بیش نیست.

 

فیلم 72: تازه‌ترین شیوه‌های هماهنگی بین واحدهای بازاریابی و فروش

 

واحد بازاریابی و فروش بهتر است در یک امتداد و هدف فعالیت کنند. این رمز موفقیت شرکت‌هایی است که توانستند این دو واحد را به صورت جداگانه اما با فعالیت همسو سرپرستی و تنظیم کنند.

 

لوح فشرده شماره 9 (حاوی 8 فیلم) به قیمت 3500 تومان توزیع شده و قابل خریداری از فروشگاه انتشارات بازاریابی است همــچنین سایر لوح‌هــای فشرده را از فروشـگاه انتشـارات بازاریـابی درخواست کنید/ تلفن: 51 و 66408271



سبز باشید

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.