بازارسازان و هفتمین لوح فشرده (DVD ) آموزش فروش برای ویزیتورها
عناوین هفتمین لوح فشرده(DVD)حاوی 8 فیلم آموزش فروش
پیش از این، 48 فیلم را به صورت کوتاه و گزیده معرفی کردم. اینک 8 فیلم تازه را معرفی میکنم.
49) مدیریت اعتراضات مشتریان
50) اصلیترین نکته ارتباطات در فروش
51) تاکتیکهای فروشندگان برتر در فروش
52) چرا مردم از من خرید نمیکنند؟
53) سؤالات جادویی برای خاتمه فروش
54) بر روی ارتباطات متمرکز شوید
55) ابزارهای برنده برای افزایش فروش
56) مخالفتها را پیش بینی کنید، و برآن غلبه کنید
محتوای فیلم 49 : مدیریت اعتراضات مشتریان
سه منبع رایج اعتراضات مشتریان در این فیلم بررسی شده است. آیا در این باره اطلاعی دارید؟
شناسایی این سه منبع رایج اعتراضات، هدف اصلی این فیلم است. مربی برجسته فروش دنیا، پس از شناسایی این سه منبع، چند راه برای مدیریت انواع مختلف اعتراضات پیشنهاد میکند که برای فروشندهها کلید راهگشا است.
محتوای فیلم 50 : اصلیترین نکته ارتباطات در فروش
" مهارتهای ارتباطی" اصلیترین عنوان این فیلم است. مول وی از جمله برترین مربیان فروش دنیا، در این فیلم به فروشندهها میآموزد برای" ارتباطات " اهمیت بیشتری قائل شوند. مهمتر از آن، اصلیترین نکتههای ارتباطات را بدانند و اجرا کنند.
محتوای فیلم51 : تاکتیکهای فروشندگان برتر در فروش
کریس هاوارد در این فیلم به فروشندهها یاد میدهد تا چگونه از فوق ستارههای فروش، الگو برداری کنند. خودش نیز خاطرهای از ریچارد برانسون نقل میکند که این فروشنده و بازاریاب حرفهای چه آسان میفروشد، بدون دغدغه در حالی که استرس از سرروی کارهایش بالا میرود.
محتوای فیلم 52 : چرا مردم از من خرید نمیکنند؟
پاسخ این پرسش اساسی را در این فیلم جستجو کنید که چرا مردم از شما خرید نمیکنند.پاسخ به این پرسش را در 4 پرسش کلیدی دنبال کنید. این 4 پرسش عبارتند از: 1- خریدار ایدهآل من چه کسی است؟ پرسشهای 2، 3، 4 را برای خودتان تجزیه و تحلیل کنید.
محتوای فیلم 53: سؤالات جادویی برای خاتمه فروش
خاتمه فروش، نقطه طلایی است. تکنیکهایی برای خاتمه فروش لازم است. آیا تکنیکها را میدانید؟
در این فیلم، شما چند سؤال مرکزی و محوری میآموزید که به بهترین حالت به شما کمک میکند تا به نقطه طلایی خاتمه فروش برسید.
محتوای فیلم 54: بر روی ارتباطات متمرکز شوید
بر روی "مخاطب" و بر روی ارتباطات متمرکز شوید. این پیام کاملاً ساده، برای اجرا، دشواریهایی دارد که تنها فروشندگان موفق از آن آگاهند. خواهید گفت چرا؟ چرایی این پرسش را در فیلم دنبال کنید.
محتوای فیلم 55 : ابزارهای بّرنده برای افزایش فروش
شباهت جنگ با فروشندگی چیست؟ اگر علاقهمندید در این باره بدانید، بهتر است پای صحبتهای اسیتو مارتین، نویسنده کتاب بنشینید. او میگوید سربازها و فروشندهها هر دو ماموریت دارند رقبای خود را از بین ببرند و ...
محتوای فیلم 56 : مخالفتها را پیش بینی کنید، و برآن غلبه کنید
فروشندههای موفق، فروشندگانی هستند که بتوانند از قبل، مخالفتها را پیش بینی کنند. پس از آن، پاسخ مناسب را برای این مخالفت تحویل مشتری بدهند. در اینجا با فرمولی بهنام "آها" آشنا خواهیدشد.
بدون تردید، فروشندگان باید همواره همبینش و هم مهارت خود را در فروش افزایش دهند. این فیلمها همگی برآنند تا بینش فروشندهها را ارتقا بخشند، راههایی را به فروشندهها بیاموزند که مهارتشان را افزایش دهند.
فروشگاه انتشارات بازاریابی این فیلم ها را با قیمت 3500 تومان تقدیم فروشندهها و اهالی بازاریابی کرده است. کافی است با شماره تلفن:51 و 66408271 تماس بگیرید یا به نشانی: تهران، خیابان انقلاب، خیابان 12 فروردین، مجتمع کتاب فروردین، شماره 1 مراجعه کنید.
سبز باشید