آموزشگاه بازارسازان و پنجمین لوح فشرده(DVD) آموزش ویزیتورها
عنوانهای پنجمین لوح فشرده(DVD) حاوی 8 فیلم آموزش فروش
پنجمین لوح فشرده(DVD) حاوی 8 فیلم به شرح زیر است:
1) راههای جذب مشتری جدید
2) تفاوت فروشنده درجه 1 با فروشنده درجه 2
3) شیوههای آمادگی جسمانی برای افزایش فروش
4) استراتژی و تاکتیک در فروش
5) برقراری ارتباط هوشمند
6) مدیریت تجربه مشتری برای افزایش فروش
7) افزایش تجربه مشتری برای بالا بردن فروش
8) فروش شگفت انگیزه
محتوای فیلم1: راههای جذب مشتری جدید
ریچارد مول وی، تکنیک فوق العاده هوشمندانهای را در این فیلم میآموزد. این تکنیک مربوط به شکست و ناکامیهای او در زمان جوانی است که سیستم کامپیوتر برای رستوانها میفروخت. کاملاً اتفاقی در مییابد چگونه صاحب رستوران یا هر فروشندهای را میتوان متقاعد کرد که برای خرید کالایی آماده شود.
محتوای فیلم2: تفاوت فروشنده درجه 1 با فروشنده درجه2
دکتر سالکویس، مؤسس و مدیر عامل گروه بازول، تمایز فروشندگان 1 و 2 را معرفی میکند. فروشندگان درجه2 کسانی هستند که به شدت کار میکنند! و این عامل افت آنها است. تأکید این روانشناس جالب است زمانی که میگوید:
نمیتوان فروشنده درجه 2 را به سمیناری فرستاد تا به فروشنده درجه 1 تبدیل شود!
سایر ویژگیها را در این فیلم جستجو کنید که اتفاقاً با بازار ایران کاملاً انطباق دارد.
محتوای فیلم3: شیوههای آمادگی جسمانی برای افزایش فروش
فروشندهها نیاز به ورزش دارند تا بتوانند بهتر بفروشند. پیترکی، متخصص ورزش، تکنیکهای ورزشی را در این فیلم اجرا میکند که فروشندگان با اجرای آن میتوانند فروش خود را افزایش دهند. این تکنیکهای ورزشی حداکثر 5 دقیقه از وقت فروشندهها را به خود اختصاص میدهد. حتی فروشندهها در هنگام کار نیز میتوانند این تکنیکها را به کار بندند.
محتوای فیلم 4: استراتژی و تاکتیک در فروش
جان گلدن، رئیس و مدیرعامل شرکتی است در حوزه فروش. او بدون پیچ و خمهای فنی، استراتژی را به همراه تاکتیک تشریح میکند. چرا که استرتژی بدون تاکتیک، راه رسیدن به پیروزی را طولانی میکند. از دیگر سو، تاکتیک بدون استراتژی مقدمه شکست است.
جان گلدن، پیشنهادهای ابتکاری برای فروشندهها دارد که هم استراتژی، و هم برای تاکنیک فروش میتوانند از آن استفاده کنند.
محتوای فیلم 5: برقراری ارتباط هوشمند
آرت سابچک، مؤسس و مدیرعامل شرکت کسبوکار از طریق تلفن( Business by phone) ، کتاب تازهای به نام "تماس هوشمند" تدوین و منتشر کرده است.
سابچک در این فیلم میگوید: اکنون دورهی تماس هوشمند است. ویژگیهای این تماس را نیز میگوید . واژههای جالبی را سابچک در این فیلم آورده است نظیر "اقتصاد گفتگو". در پرتو این واژههای تازه، او به شیوه عملی یک مکالمه تلفنی یا تماس هوشمند را به نمایش میگذارد.
محتوای فیلم6: مدیریت تجربه مشتری برای افزایش فروش
مدیریت تجربه مشتری واژه تازهای است. در این فیلم، به صراحت خانم دانیلز میگوید: دنیای فروش با تغییرات تازهای روبهرو است .شیوههای گذشته پاسخ نمیدهد. مدیریت تجربه مشتری راهی است برای آنکه بتوان در این دنیای تازه، فروش را افزایش داد. اما "مدیریت تجربه مشتری" چیست؟ و چگونه میتوان آن را به اجرا درآورد؟ پاسخ این پرسش را در این فیلم جستجو کنید.
محتوای فیلم 7:افزایش تجربه مشتری برای بالا بردن فروش
لییور اروسی،نویسنده کتاب "استراتژی تجربه مشتری"، از تجربههای موفق و ناموفق شرکتها میگوید. اروسی با استفاده از تیم خودش در شرکت، مسیر حرکت شرکتها را از محصول مداری به مشتری مداری ترسیم میکند.
محتوای فیلم8: فروش شگفت انگیزه
تام هاپکینز از غولهای فروش دنیا است. در این فیلم او به فروشندهها میآموزد که با کمال غرور و افتخار باید اعلام کنند که فروشنده هستند. چون آنها(فروشندهها) مسئول واقعی در آمدزایی و سود برای شرکتها هستند. به علاوه فرصت و آزادی عمل دارند. درآمدشان تضمین شده است. تضمین آن نیز خود فروشنده است. فروشندهها میتوانند درآمد خودشان را کنترل کنند. میتوانند با سرمایه اندکی وارد فروش شوند. هیچ صنعتی این شانس را ندارد.
هاپکینز، شخصیت مقتدری در فروش دارد. حرفهای او شنیدنی است بویژه آنکه در سالن کنفرانس، فروشندههای حرفهای حضور دارند. جنس و طعم حرفها کاملاً متفاوت از جنس و طعمی است که تا کنون در سمینارهای فروش با آن روبهرو بودهاید. آنها که فروشندهاند، و تمایل دارند در نهایت غرور به شغلشان ببالند، دیدن این فیلم و شنیدن حرفهای تام هاپکینز توصیه میشود.
در پایان، شما با 3 تیزر، از شرکتهای بزرگ دنیا روبهروئید که در پرتو فعالیتهایی توانستهاند به افزایش فروش دست یابند.
هزینه هر لوح فشرده(DVD) ، سه هزار و پانصد تومان(3500) است. مجموعاً 5 لوح فشرده(DVD)حاوی 40 فیلم است با قیمت500/17 (هفده هزار و پانصد تومان)
علاقهمندان برای خرید میتوانند با فروشگاه انتشارات بازاریابی تماس بگیرند و سفارش خود را دستور دهند.
سبز باشید