وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

آموزشگاه بازارسازان و چهارمین لوح فشرده(DVD) آموزش ویزیتورها 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

آموزشگاه بازارسازان و چهارمین لوح فشرده(DVD) آموزش ویزیتورها

عناوین چهارمین لوح فشرده(DVD) حاوی 8 فیلم آموزش فروش

8 فیلم آموزش فروش که در چهارمین لوح فشرده(DVD) حضور دارند عبارتند از:

 

1)      داستانهای خنده‌دار فروش

 

2)      فروش در دوران رکود

 

3)      7 ثانیه وقت دارید تا بفروشید

 

4)      مدیریت فروش و فروش حضوری

 

5)      چگونه از فروشنده درجه 3 به فروشنده درجه 2 تبدیل شویم

 

6)       فروش بی‌عیب و نقص

 

7)      فروش در خرده‌‌فروشی

 

8)      راههای پیروزی در فروش

 

محتوای فیلم 1: داستانهای خنده‌دار فروش

 

اشتباهات خنده‌دار فروش عنوان کتابی است از دن سیمون. دن سیمون در این فیلم نیز، داستانی از فروشنده‌ای می‌گوید که به دلیل کم توجهی، عملاً فروش را از دست می‌دهد. حکایت نیز چنین است . فروشنده‌ای که 6 ماه می‌کوشد تا با مدیرعامل شرکتی قرار ملاقات بگذارید، بالاخره وارد دفتر مدیرعامل می‌شود . عکسی بر روی میز مدیرعامل می‌بیند. به تصور فروشنده، این عکس می‌تواند بهانه مناسبی برای شروع صحبت باشد. فروشنده رو کرده به مدیرعامل می‌‌گوید: حضور شما در کنار این فوتبالیست در این عکس یک افتخار است. اما در کمال تعجب لحظاتی بعد از زبان مدیرعامل می‌شنود که این عکس زن من است و نه فوتبالیست بزرگ!

 

در این فیلم دن سیمون به اشتباهات خنده‌دار دیگری اشاره می‌کند که فروشنده‌ها تصور می‌کنند تکنیک درخشانی است، غافل از آنکه اشتباهات خنده‌داری است که به ناکامی فروشنده می‌انجامد.

 

محتوای فیلم 2:فروش در دوران رکود

 

نیل راکام، نویسنده‌ی مطرح حوزه‌ی فروش است. راکام در این فیلم از استراتژی فروش برای دوران رکود می‌گوید راکام صریحاً می‌گوید: رهبران فروش در دوران رکود معمولاً اشتباهات مشابهی انجام می‌دهند. برای مثال، تصور می‌کنند که قیمت عامل اصلی است. اگر بتوانند تخفیف بیشتر بدهند تا قیمت را کاهش دهند، خریدارانی خواهند داشت.

 

راکام می‌گو‌ید: این اشتباه رهبران فروش است. چرا که مشتریان حاضرند کالاهای گران قیمتی را خریداری کنند، اگر بدانند آن کالا ریسک کمتری دارد.

 

سایر توصیه‌های راکام را در فیلم ببینید

 

محتوای فیلم 3: 7 ثانیه وقت دارید تا بفروشید

 

در این فیلم، فروشنده‌ها آموزش می‌بینند تا در 7 ثانیه بتوانند کالایی را بفروشند. این 7 ثانیه را باید چگونه تنظیم کنند؟ تکنیک‌هایی در اینجا عرضه شده تا فروشنده در همین اندک زمان ، بتواند کالا را بفروشد.

 

محتوای فیلم 4: مدیریت فروش و فروش حضوری

 

ریچارد مول وی، مربی صاحب نام فروش است. فوق‌العاده مسلط و دارای انرژی است. او در این فیلم از خطاهای فروشندگان می‌گوید. یکی از رایج‌ترین خطاها آن است که به سراغ شخصی می‌روند که تصمیم گیرنده نیست. برای اجتناب از این خطاها، مول وی می‌گو‌ید: اولین سؤالی که باید بپرسید این است که: تصمیم خرید چطور گرفته می‌شود؟

 

در ادامه، مول وی نشان می‌دهد که فروشنده باید چه کسان دیگری را در نظر بگیرد تا بتواند فروش را به قرارداد نهایی تبدیل کند.

 

محتوای فیلم 5: چگونه از فروشنده درجه 3 به فروشنده درجه 2 تبدیل شویم

 

فروشنده‌ها دوست دارند پیشرفت کنند. اما نمی‌دانند چگونه؟ در این فیلم، آموزش‌هایی داده می‌شود تا فروشنده‌ها بتوانند پله‌های ترقی را طی کنند.

 

محتوای فیلم 6: فروش بی عیب و نقص یا در رو بازکن، قرارداد رو ببند

 

خانم لیندا ریچارد سون، مؤسس شرکتی برای آموزش فروشنده‌ها است با نام"Richardson training". کتابی نیز همین خانم نوشته و منتشر کرده با نام فروش بی‌عیب و نقص.

 

در این فیلم، ریچاردسون به سادگی می‌گوید که هر فروشنده‌ای می‌تواند فروشهای موفق زیادی داشته باشد. عنوان فرعی این کتاب است: در رو بازکن، قرارداد روببند.

 

محتوای فیلم 7: فروش در خرده فروشی

 

"خرده فروشی" ، یکی از هیجان انگیزترین فرصت‌های فروش است. محیط خرده فروشی دامنه‌ی وسیعی از مشتریان را در بر می‌گیرد. برای مثال اگر شما به فروشگاه‌های بزرگ شهروند، رفاه، هایپراستار، اتکا و ... سربزنید با مجموعه وسیعی از محصولات روبه‌روئید؛ از قبیل آدامس، شکلات، میوه ، سبزی، نان سنگک تا یخچال، تلویزیون، دوچرخه، مبل. در این فیلم، فروشنده‌ها آموزش می‌بینند که در خرده‌فروشی چگونه می‌توان به موفقیت رسید با این همه تنوع محصول، مشتریان متفاوت، و محیط کاملاً منحصر به فرد فروش.

 

محتوای فیلم 8: پیروزی در فروش

 

ریچارد مول وی، کتابی دارد با عنوان میل به پیروزی. او در این کتاب از برترین‌های فروش و موفقیت نام می‌برد و گزارش خلاصه‌ای از افکار آنها می‌دهد. همچنین نگاهی به بزرگان اندیشه و فلسفه دارد نظیر ارسطو، افلاطون، و سقراط.

 

مول وی در یک عبارت کوتاه می‌گوید: هیچ رازی برای موفقیت وجود ندارد! در این فیلم، تمام فرایند موفقیت را در یک عبارت کوتاه خلاصه کرده و پیرامون آن برای فروشنده‌های حاضر در جلسه، بحث و گفتگو می‌کند.

 

او ازآنها می‌پرسد اگر شش ماه مرخصی به شما بدهند با پرداخت حقوق، چه کسی را جایگزین خود خواهید کرد؟

 

این پرسش را حاضران پاسخ می‌دهند. اما پاسخ‌ها بشدت حیرت انگیز است. می‌خواهید بدانید فروشنده‌ها چه گفتند؟ به لوح فشرده 4 مراجعه کنید. گفتنی آنکه 3 تیزر از شرکت‌های بزرگ دنیا در این لوح فشرده وجود دارد که چاشنی کار آموزشی است. این تیزرها روش‌هایی را یاد می‌دهد که چگونه شرکت‌های بزرگ فروش خود را افزایش می‌دهند.

 

علاقه‌مندان برای خرید این لوح فشرده(DVD) و سایر فیلم‌های آموزش بازاریابی و فروش می‌توانند به فروشگاه انتشارات بازاریابی مراجعه کنند یا تماس بگیرند.

 

فروشگاه انتشارات بازاریابی تهران- خیابان انقلاب- خیابان 12 فروردین- مجتمع کتاب فروردین- پلاک 1–تلفن:51و66408271

 

 

 

سبز باشید

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.