آموزشگاه بازارسازان و سومین لوح فشرده آموزش فروش"
سومین لوح فشرده "آموزش فروش" حاوی 8 فیلم
با 8 عنوان در سومین لوح فشرده(DVD) آموزش فروش روبهروئیم. این 8 عنوان عبارتند از:
1) 30 ثانیه وقت بگذارید تا از "نه" مشتری نترسید.
2) چرا "فروشندهها" کمتر برای آموزش وقت میگذارند
3) مشتریانتان را بیشتر بشناسید تا بیشتر بفروشید
4) 4 کلید موفقیت در فروش
5) برای افزایش فروش، "زبان بدن" یاد بگیرید
6) چگونه چشمهای مشتری را هدایت کنید تا خرید کند؟
7) مشتری را هل دهید تا قرارداد فروش را امضا کند
8) 7 گام اساسی فروش+ 6 واژه استثنایی فروش
گفتنی آنکه برای آموزش بیشتر، همکارانم 3 تیزر تبلیغاتی از شرکتهای معروف دنیا رانیز در لابلای فیلمها قرار دادهاند. هدف از این اقدام نیز عبارت بود:
1) چگونه شرکتها در پرتو تبلیغات، میزان فروش را افزایش میدهند
2) رفع خستگی برای نیروهای فروش
مخاطب اصلی "آموزش فروش" در لوح فشرده
اصلیترین مخاطب این لوحهای فشرده، علاقهمندانی هستند که تمایل دارند زود، تند، سریع بیاموزند. آنهایی که بویژه حرفهشان "فروشندگی" است ، و ویزیتورها بیش از دیگران میتوانند از این فیلمهای "آموزش فروش" بهرهمند شوند.
روش استفاده از فیلمهای "آموزش فروش"
تا کنون 24 فیلم از آموزشگاه بازارسازان در قالب 3 لوح فشرده(DVD) در حوزههای فروش تهیه و عرضه کرده است. خودم این فیلمها را در برخی از سمینارها، با توجه به موضوع سمینار برای حاضران پخش کردهام. بازخورد حاضران برایم جالب بود . از آن رو که میگفتند بسیاری از ظرائف فروش را در همین فیلمهای کوتاه "آموزش فروش" یادگرفتهاند.
میتوان به یکباره همه فیلمها را دید. اما فروشندگان حرفهای ترجیح میدهند که هر دستورالعمل و راهنمایی فیلم را در "دانشگاه بازار" آزمون کنند. این روش چند مزیت دارد. نخست آنکه به جای دیدن، "یادگرفتن" را میآموزند. به علاوه با دقت، میتوانند انعطاف لازم را برای به کارگیری دستورالعمل" فروش" به کار گیرند. در عمل، مهارتهای بیشتر، اجازه میدهد که "فروش بیشتر" نصیب فروشنده یا ویزیتور شود.
خوشبختانه برخی از آموزش دهندگان فروش، کتابهایی دارند که در ایران ترجمه شده است. اکنون هم فیلم و هم کتاب میتواند یک "بسته آموزشی" خوب برای علاقهمندانی باشد که دوست دارند"فروش" را زود، تند، سریع بیاموزند.
فروشگاه انتشارات بازاریابی، توزیع کننده این فیلمها و سایر فیلمهای آموزش بازاریابی است.
سبز باشید