بازاریابی خود
شاید در گذشته بازاریابی در سطح فرد از اهمیت و معناداری خاصی برخوردار نبود اما امروزه با افزایش تعداد افراد جویای کار، کاهش فرصتهای شغلی و تخصصی شدن حرفهها، بازاریابی خود، به یکی از مهمترین شاخههای بازاریابی تبدیل شده است.
در سال 2008 جف بیلز کتابی با عنوان "نیروی بازاریابی خود" نوشت و در آن بازاریابی خود را نه تنها یک نیاز بلکه یک ضرورت دانست، زیرا دنیای کسبوکار امروزی جایی برای "بازیکنان معمولی" ندارد.
بازاریابی خود دارای قوانین و اصولی است که در زیر به برخی از مهمترین آنها اشاره میکنم:
ادامه این مطلب را در کتاب “دل نکته های معلم بازاریابی” بخوانید.