وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

بازاریابی خود 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

بازاریابی خود

شاید در گذشته بازاریابی در سطح فرد از اهمیت و معناداری خاصی برخوردار نبود اما امروزه با افزایش تعداد افراد جویای کار، کاهش فرصت‌های شغلی و تخصصی شدن حرفه‌ها، بازاریابی خود، به یکی از مهم‌ترین شاخه‌های بازاریابی تبدیل شده است.

در سال 2008 جف بیلز کتابی با عنوان "نیروی بازاریابی خود" نوشت و در آن بازاریابی خود را نه تنها یک نیاز بلکه یک ضرورت دانست، زیرا دنیای کسب‌وکار امروزی جایی برای "بازیکنان معمولی" ندارد.

 

بازاریابی خود دارای قوانین و اصولی است که در زیر به برخی از مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنم:


ادامه این مطلب  را در کتاب “دل نکته های معلم بازاریابی” بخوانید.

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.