آموزش بازاریابی برای بزرگسالان تابع چه شرایطی است؟
کوتاه سخن آنکه در سالهای تدریس در سازمان مدیریت صنعتی و دانشگاههای معتبر کشور همواره بر روی سه محور کوشیدهام. هنوز هم برای کارگاههای آموزشی، سمینارها، و حتی کلاسهای، درس دانشجویانMBA بر این سه محور تأکید میورزم. این سه محور یا اصول آموزش بازاریابی برای بزرگسالان چیست؟
3 محور آموزش بازاریابی برای بزرگسالان
الف. نظمبخشی به دانستهها با اولویت به یادگیریزدایی
بزرگسالان اعم از دانشجویان کارشناسی ارشد و یا مدیرعاملان یا مدیران بازاریابی شاغل در سازمانها با انبوهی از تجارب، فعالانه عمل میکنند. بویژه افراد حرفهای دارای تجارب کارآمدی هستند که سازمانها به پشتوانه این تجارب هنوز هم پابرجا و سودآورند.
ادامه این مطلب را در کتاب “دل نکته های معلم بازاریابی” بخوانید.