وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

آموزش بازاریابی برای بزرگسالان تابع چه شرایطی است؟ 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

آموزش بازاریابی برای بزرگسالان تابع چه شرایطی است؟

کوتاه سخن آنکه در سال‌های تدریس در سازمان مدیریت صنعتی و دانشگاههای معتبر کشور همواره بر روی سه محور کوشیده‌ام. هنوز هم برای کارگاه‌های آموزشی، سمینارها، و حتی کلاسهای، درس دانشجویانMBA بر این سه محور تأکید می‌ورزم. این سه محور یا اصول آموزش بازاریابی برای بزرگسالان چیست؟

3 محور آموزش بازاریابی برای بزرگسالان

 

الف. نظم‌بخشی به دانسته‌ها با اولویت به یادگیری‌زدایی

 

بزرگسالان اعم از دانشجویان کارشناسی ارشد و یا مدیرعاملان یا مدیران بازاریابی شاغل در سازمانها با انبوهی از تجارب، فعالانه عمل می‌کنند. بویژه افراد حرفه‌ای دارای تجارب کارآمدی هستند که سازمانها به پشتوانه این تجارب هنوز هم پابرجا و سودآورند.


ادامه این مطلب  را در کتاب “دل نکته های معلم بازاریابی” بخوانید.

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.