وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

مراقب سندرم آپولو در استخدام کارکنانتان باشید 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

مراقب سندرم آپولو در استخدام کارکنانتان باشید

درج و چاپ این آگهی سبب شد تا عملاً با مجموعه وسیعی از رزومه‌ها روبه‌رو شویم. تعداد فراوان و دور از انتظار رزومه‌ها در جای خود، استنباط‌های فراوانی را به ذهن می‌آورد. نخست آنکه پیام انتخاب شده برای آگهی، اثر بخش بوده، دوم آنکه آگهی در محل مناسبی در معرض دید واقع شده و ....

اما رزومه‌های دریافتی را از یک منظر می‌توان به چند دسته تقسیم کرد؛

 

طبقه‌بندی رزومه‌های دریافتی

 

1)رزومه‌های درخشان و دور از انتظار:

 

رزومه‌های فراوانی دریافت شد که استادان و افراد صاحبنظر با پیشینه درخشان علمی و اعتبار حرفه‌ای ارسال کردند. برخی از این افراد در زمره دوستان نزدیکم هستند و در مراکز متعدد، حضوری شاخص دارند. شایسته است خداوند را شاکر باشم که همواره در پی راهی بودیم تا همکار این عزیزان باشیم و اکنون آنان با بزرگ منشی پیشدستی کردند و ما را مرهون لطف خود قرار دادند. همکاری با هر یک ازآنان همواره آرزویم بوده است و افتخاری است که به آن می‌بالم.


ادامه این مطلب  را در کتاب “دل نکته های معلم بازاریابی” بخوانید.

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.