رهبران بزرگ از قدرت رؤیا استفاده می کنند
حال سوال این است که چرا مردم از این قرعه کشی ها استقبال می کنند. پاسخ در این است که برگزار کنندگان قرعه کشی ها از نیروی رویای مردم استفاده می کنند.
شرکت در قرعه کشی های مختلف تبدیل به یکی از موضوعات مهم و البته جذاب برای مصرف کنندگان شده است. تولیدکنندگان، موسسات و بانک ها هم که با علاقه ی مصرف کنندگان به این پدیده مواجه شده اند، بیش از پیش اقدام به برگزاری قرعه کشی های ادواری می کنند. نکته ی جالب اینجاست که در بیشتر موارد از میان تعداد بسیار بالایی از شرکت کنندگان تنها عده ی معدودی موفق به برنده شدن در این مراسم می شوند. مثلاً از میان 176 میلیون فردی که در آمریکا بلیت بخت آزمایی می خرند تنها یک نفر برنده می شود. حال این پرسش مطرح است، با وجود چنین شانس پایینی چرا مخاطبین استقبال بالایی از این مراسم انجام می دهند؟
ادامه این مطلب را در کتاب “دل نکته های معلم بازاریابی” بخوانید.