جای خالی" بازاریابی اجتماعی "و "تبلیغات خدمات عمومی" در چهارشنبه سوری 1390
چه میتوان کرد؟
خوشبختانه در سالهای اخیر با اقدامات شایسته از حجم آسیبهای جسمی و اجتماعی بشدت کاسته شده، اما همچنان جامعه به اقدامات جدیتر، و هوشمندانه نیاز دارد تا سرمایههای جامعه از مخاطراتی اینچنین مصون ماند.
"بازاریابی" به عنوان یک علم اجتماعی به سهم خود میتواند بخشی از این مخاطرات را کاهش دهد و راهحلهایی برای سلامت جامعه دارد.
ادامه این مطلب را در کتاب “دل نکته های معلم بازاریابی” بخوانید.