وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

کدام استراتژی برای کدام شرکت سودمند است؟ 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

کدام استراتژی برای کدام شرکت سودمند است؟

بحران اقتصاد جهاني يك واقعيت است كه با تمام ابعاد و ويژگيها بايد مورد توجه قرار گيرد. اين بحران تأثيري بر محيط كلان و خرد بر جا خواهد گذاشت.‌

كسب‌وكارها بهتر است نخست درك نسبتاً كاملي را از تأثير اين بحران بر محيط كلان در نظر بگيرند. گاه ضرورتي ندارد كه وظيفه‌ي تحقيق و پژوهش را كسب‌وكارها بر عهده بگيرند؛ كافي است اين اطلاعات را از منابع مختلف در حد لزوم گردآوري كنند. براي مثال، مركز پژوهشهاي مجلس شوراي اسلامي و برخي سازمانها و نهادها و يا اتاق بازرگاني و صنايع و معادن، در اين‌ باره گزارشهاي متنوعي تهيه كرده‌اند و در دسترس قرار داده‌اند. مطالعه‌ي برخي از اين گزارشها مي‌تواند بخشي از اطلاعات مورد نياز را تأمين كند.‌


ادامه این مطلب  را در کتاب “دل نکته های معلم بازاریابی” بخوانید.

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.