برگزاری دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی تخصصی بیمه
کنفرانس بین المللی بازاریابی تخصصی بیمه با هدف افزایش بیمههای عمر به مدت 2 روز در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 26و27 بهمن ماه با سخنرانیهای متعددی از ریاست کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی، برخی سخنرانان ایرانی نظیر دکتر شهرام رحیمی، و برخی سخنرانان برجسته بین المللی در صنعت بیمه از جمله ویکتور گوستانس، اریک وس برگزار خواهد شد.
"بازاریابی اجتماعی در توسعه بیمههای کشور "عنوان سخنرانیام بود که در صبح برگزار شد. در این سخنرانی کوشیدم تا دیدگاههای فیلیپ کاتلر را در بازاریابی اجتماعی تشریح کنم. بعد از ظهر نیز سخنرانی دیگری در سالن وزارت کشور داشتم که با عنوان مدیریت جلوگیری از رقابت درون سازمانی ساعت 17:10 تا 18:20 برگزار شد.
در اینجا صرفاً به گزیدهای از دیدگاههای فیلیپ کاتلر ، پدربازاریابی نوین جهان میپردازم که دیدگاههای برجسته و درخشانی در بازاریابی اجتماعی دارد.
دیدگاه بازاریابی اجتماعی:
در آغاز سخنرانی به موضوع اصلی بحران اخلاقی پرداختم. به نظرم مهمتر از بحران اقتصادی و اجتماعی در شرایط کنونی، بحران اخلاقی است. پژوهشهای فراوانی از سوی شرکتهای معتبر بین المللی در اینباره انجام شده که نشان میدهد شرکتهای اخلاق مدار حتی در بحرانهای اقتصادی نیز آینده بهتری را برای خود ترسیم کردند.
ادامه این مطلب را در کتاب “دل نکته های معلم بازاریابی” بخوانید.