وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

جشن ورود TMBA به هشت سالگی 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

جشن ورود TMBA به هشت سالگی

امسال موفق شدیم انتشارات بازاریابی را در تشکیلات جداگانه سامان‌دهی کنیم. خوشبختانه در این مدت کوتاه برخی از کتابهای پیشین تجدید چاپ شد نظیر کتاب "مدیریت فروش و فروش حضوری با نگرش بازار ایران "که اکنون به چاپ چهاردهم رسیده. برخی از کتابها از اساس در این انتشارات متولد شد نظیر فروشگاه،نکته‌ها و راهکارها،یاداشتهای معلم بازاریابی، نقشه‌ی ذهن مشتری، تبلیغات پنهان در بازاریابی.

به موازات آن، نشریه توسعه مهندسی بازار همچنان در قالب دوماهنامه انتشار می‌یابد، فیلم‌های آموزش بازاریابی از هاروارد نیز بتدریج در کنار فعالیت‌های نشر قرار گرفت.

 

برای رونق بخشیدن به کتاب‌های بازاریابی، فروشگاهی در جنب دانشگاه تهران، میدان انقلاب، خیابان 12 فروردین تأسیس شد که با اقبال خوبی از سوی اهالی بازاریابی روبه‌رو شد؛ چراکه با عنوان مرکز تخصصی کتاب‌های بازاریابی و فروش شروع به کار کرد.

 

بدون تردید در تمامی فعالیت‌ها، همکاران نازنینم نقش اصلی را دارند. چه آنان که هم اکنون در شرکت TMBA حضور پر لطفشان به فعالیت‌ها قوام بخشیده است، و چه آنانکه به دلایلی نظیر حضور در دانشگاه‌های خارج از کشور، تغییر فضای کاری و موفعیت‌های متناسب با خودشان از TMBA فاصله فیزیکی دارند، اما همانان همچنان بیشترین همکاری را با TMBA دارند. دست یکایک تمامی این عزیزان را به نشانه ادب و قدرشناسی می‌فشارم. چرا که با حضور پرمهر آنان بود که TMBA در مدتی کوتاه توانست فعالیت‌های خوبی را در حوزه بازاریابی رقم بزند. نام و یاد و خاطره تلاش‌های همگی و خانواده کاری‌ام نزد من و استادان و شرکت‌ها است. در هر فعالیتی، چهره پرشور و رغبت برانگیز آنان در جلوی چشمانم تصویر می‌شود. افتخار آن را دارم که بگویم این عزیزان در پرتو تلاش‌های پر ثمرشان، برای خود و شرکتی که در آن کار می‌کردند، افتخار آفرینی‌هایی را پدید آوردند.

 

قبل از آغاز فعالیت‌ها در پروژه کاتلر، و هم اکنون که این پروژه در حال اسپانسرگیری، ثبت‌نام، مکاتبات، اطلاع رسانی و بسیاری از فعالیت‌های دیگر است، عزیزانی تماس می‌گیرند و با پیشنهادهای درخشان همچنان ما را مرهون بزرگی خود قرار می‌دهند.

 

آرزومندم اقدامات ما سبب پیشرفت جامعه بازاریابی ایران شود، مورد توجه اهالی بازاریابی قرار گیرد، و بتوانیم به سهم خویش در ارتقای دانش علمی کاربردی بازاریابی ایران شایسته‌ترین تلاش‌ها را به انجام رسانیم. در این اقدامات، همچنان چشم انتظار تمامی عزیزانی هستیم که دوست دارند سهم و اثر شایسته خود را به ثمر نشانند.

 

کیک تولد TMBA در این مراسم صرف شد و همراه با ناهاری که تمامی همکارانم حضور داشتند. تحسین‌ها از آن همکارانم است و مجدانه برآنیم که با یاد کردن از فعالیت‌ها، همچنان پویاتر کار کنیم و در دام غرور اسیر نشویم. در این راه نیز توصیه‌ها و پیشنهادهای شما عزیزان را خواهانیم؛ دریغ نورزید.

 

سبز باشید

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.