خودکارآمدی در پنجمین کنفرانس توانمند سازی منابع انسانی
"آشوب" تنها واژهای است که میتوان از آن وام گرفت تا این تغییرات بشدت شگفت را در دنیای کسبوکار تشریح کرد. این واژه را ادوارد لورنز، هواشناس و پدر تئوریهای معروف "بی نظمی" و" اثر پروانهای "در سال 1961 مطرح کرد. نفوذ این تئوری و قدرت تبیین آن فوق العاده غیر قابل باور است. بر پایه این تئوری، در سالهای اخیر کتابی از کاتلر ، پدر بازاریابی نوین جهان منتشر شد که از واژه "آشوب"در دنیای کسبو کارها و بازاریابی استفاده کرد. خوشبختانه کتاب کاتلر را دو مترجم، ترجمه کردند و دو ناشر نیز در ایران آن را چاپ کردند:1)بی نظمی در بازاریابی با ترجمه دکتر کامبیز حیدرزاده و همکارش 2) مدیریت و بازاریابی در عصر آشوب و تلاطم بازارها، دکتر هرمز مهرانی
ادامه این مطلب را در کتاب “دل نکته های معلم بازاریابی” بخوانید.