وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

اعلام برنامه فیلیپ کاتلر در ارمنستان به TMBA 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

اعلام برنامه فیلیپ کاتلر در ارمنستان به TMBA

برنامه‌ی دیدار کاتلر از ارمنستان

برنامه دیدار پروفسور کاتلر از ارمنستان از روز 11 نوامبر 2011 (20 آبان) با یک کنفرانس خبری بزرگ از سوی  نشریه بین المللی “Marketing week” آغاز خواهد شد و در روز بعد شرکت‌کنندگان در نمایشگاه و کنفرانسها به ارمنستان وارد شده و جلسات آموزشی برگزار می‌شوند.

 

پروفسور کاتلر و گروهش روز 22 آبان وارد ایروان می‌شوند که با مراسم استقبال و مصاحبه زنده با شرکای تلویزیونی و رسانه‌ها همراه است..

 

اولین جلسه‌ی آموزشی کاتلر، که پس از آن به شرکت‌کنندگان گواهینامه اتمام دوره با امضای کاتلر اعطا می‌شود از روز 23 آبان با دو جلسه صبح و بعد از ظهر به ترتیب زیربرگزار می‌شود:

 

جلسه اول با عنوان، مجمع مدیران، از ساعت 9 صبح تا 1 بعدازظهر به مدت 4 ساعت برگزار می‌شود و موضوع آن چگونگی رسیدگی به چالشهای مهم کسب وکار و استفاده از فرصتها است.

 

بعضی از مهمترین موضوعاتی که در این جلسه مطرح خواهد شد عبارتند از:




    • مدیریت و بازاریابی در عصر آشوب و نامطمئن اقتصادی.

 

    • دلایل مؤثر نبودن بازاریابی سنتی.

 

    • ارائه تعریف جدیدی از بازاریابی .

 

    • بایدهای نوآوری مجدد در بازاریابی.

 

    • دلایل نیاز به دو دپارتمان برای بازاریابی.

 

    • چرا با رشد شرکتها، مدیریت بازاریابی نیز به تجدید نظر دارد.

 

    • درگیر کردن مشتریان در همکاری برای خلاقیت.

 

    • بازاریابی فقط مختص مشتریان نیست و باید سهامداران را هم شامل شود.

 

    • درک تفاوت میان مارکتینگ 1.0 و مارکتینگ 3.0.

 

    • ارائه راهکارهایی برای اینکه مشتریان شرکت شما را دوست بدارند.



جلسه دوم  با عنوان، مجمع اندیشه‌های نو، چگونگی جستجو برای ایده‌های نو و نوآوری موفق را به بحث می‌گذارد. این جلسه به مدت 5/2 ساعت از ساعت 15 تا 30/17 برگزار می‌شود.

 

بعضی از رئوس مهم این جلسه عبارتند از:




    • نوآوری برای نیازها. که به نوبه خود یک توانایی و قابلیت است.

 

    • ساخت استراتژی نوآوری و سیستمهای کنترل.

 

    • بهره‌گیری از منابع مهم اندیشه‌های نو.

 

    • استفاده از ابزار جدید برای تحقیق از مصرف‌کنندگان .

 

    • چگونگی بهبود قدرت برندسازی.

 

    • برند باید چیزی بیشتر از یک نام باشد.

 

    • باید مراقب حبابهای احتمالی بود.

 

    • شبکه‌های اجتماعی نقش مهمی در شکل دادن به تصویر برند دارند.

 

    • راههایی برای اندازه‌گیری تأثیر برند.

 

    • مدیریت بازاریابی.



جلسه سوم در  روز 23 آبان از ساعت 19 تا 22  با عنوان، مجمع مدیران عامل، برگزار می شود که مدیران عامل، رؤسا، مقامات رسمی، سفرا و اسپانسرها در آن شرکت دارند. این جلسه همراه با صرف شام، 3 ساعت طول می‌کشد.

 

بعضی از مباحث این جلسه عبارتند از:




    • چگونه نام و آوازه‌ی شرکت را توسعه دهیم و شرکتی پایدار و ماندگار بسازیم-  اندیشه‌‌مداری.

 

    • شرکتهایی که ماندگار باشند رقبا را از میدان بدر می‌برند.

 

    • ماندگاری را به سرمایه‌داران خود بفروشید.

 

    • سه راه برای رهبری محیطی environmental leadership

 

    • خوشنام کردن پر قدرت شرکت از طریق شرکت در مسئولیتهای اجتماعی.



کاتلر  در روز 24 آبان با نخست وزیر، وزیران، وبخش بازاریابی ملی جمهوری ارمنستان جلسه‌ای سه ساعته خواهد داشت. از برنامه‌های فرعی بازگشایی نمایشگاه شرکتهای بازاریابی است که این شرکتها، برنامه‌های بازاریابی خود را ارائه خواهند داد.

 

در این روز پروفسور کاتلر در دیداری رسمی با رئیس جمهوری ارمنستان ملاقات خواهد داشت.

 

از برنامه‌های دیگر کاتلر در این روز برگزاری مجمع دانشجویان، است که به مدت 5/1 ساعت از 16 تا 30/17 برگزار می‌شود. موضوع سخنرانی کاتلر در این مجمع در مورد این است که چگونه بازاریابی می تواند به رشد و انتخاب حرفه دانشجویان کمک کند.

 

بعضی از مطالب مهمی که در این مجمع عنوان خواهد شد عبارتند از:




    • اهمیت بازاریابی 3.0.

 

    • مفهوم اصلی توسعه‌ی بازاریابی در آینده.

 

    • تفاوت میان مارکتینگ 1.0 و مارکتینگ3.0.

 

    • درک سطح بالاتر بازاریابی.

 

    • چرا دانشجویان به بازاریابی نیاز دارند.

 

    • نقش بازاریابی در رشد اقتصادی.

 

    • بازاریابی ارزش‌مدار.

 

    • بازاریابی بر اساس مسئولیت اجتماعی شرکتها CSR.



لازم به یادآوری است که در انتهای هر دوره به شرکت‌کنندگان گواهینامه‌ای با امضای پروفسور کاتلر اعطا خواهد شد.

 

روز 25 آبان  و پایان دیدار رسمی قیلیپ کاتلر، روز نمایشگاه و کنفرانس است. در مراسم افتتاحیه کنفرانس، کاتلر پس از خوشامدگویی در مورد موضوع بازاریابی با تفکر بازاری، سخنرانی خواهد کرد و سپس به بازدید از شرکتها در نمایشگاه خواهد پرداخت .

 

سبز باشید

 

 

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.