وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

کمپین تبلیغاتی 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

کمپین تبلیغاتی

در شروع قسمت اول اینجانب مطالبی را به سمع حضار عزیز رساندم که در یادداشت می‌آید:

آمیزه ترویج:

 

امروزه برای برقراری ارتباطات با مشتریان بنگاههای اقتصادی و سازمانها از شش ابزار استفاده می‌کنند که مجموعاً به آنها آمیزه ترویج گفته می‌شود. به طور خلاصه این شش ابزار توضیح داده می‌شوند:


ادامه این مطلب  را در کتاب “دل نکته های معلم بازاریابی” بخوانید.

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.