وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

مدیریت چریکی 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

مدیریت چریکی

در جستجوی اینترنتی با مقاله جالبی برخوردم که بیشتر مفهوم مدیریت چریکی را برای مدیران میانی بکار برده است. امیدوارم این مقاله که پس از ترجمه تقدیم شما همراهان عزیز می‌شود مورد توجه‌تان قرار گیرد.

لازم بذکر است دوست عزیزم جناب آقای دکتر ناصحی‌فر به‌همراه آقای حسین منتی کتاب مدیریت چریکی را تألیف کرده‌اند و یک نسخه هم به اینجانب هدیه شده است، امیدوارم درآینده نزدیک این کتاب را بخوانم. ولی در اینجا این کتاب را هم به‌عنوان یک منبع برای مدیریت چریکی معرفی کردم.

 

و اما مقاله مدیریت چریکی:


ادامه این مطلب  را در کتاب “دل نکته های معلم بازاریابی” بخوانید.

 

 

 

 

 

 

 

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.