وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

شروعی برای انتشارات بازاریابی، تغییری در نشریه توسعه مهندسی بازار 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

شروعی برای انتشارات بازاریابی، تغییری در نشریه توسعه مهندسی بازار

 

انتشارات بازاریابی

 

پیش از این سردبیری مجله توسعه مهندسی بازار بر عهده‌ی یار دیرینه‌ی من، احمد آخوندی بود و طی 5 سالی که از عمر این مجله می‌گذرد، بی‌وقفه و پرتوان، ایشان به‌عنوان سردبیر، سکاندار مجله‌ای بود که جای خود را در میان اهالی علم و عمل بازاریابی باز کرد.

 

بنا داریم از این پس از نیرو و توانایی ایشان در راستای رشد و ارتقای انتشارات بازاریابی بهره بگیریم، بدین‌رو سکان هدایت این انتشارات را در قالب سمت مدیر اجرایی به احمد آخوندی ‌سپردم تا با تجربه و تخصص انتشاراتی خود بتواند راهبر انتشارات بازاریابی باشد؛ هرچند که از وجود ایشان در قالب رئیس شورای سیاستگذاری مجله نیز بهره‌مند خواهیم شد.

 

به‌عنوان ناشر کتابهای بازاریابی، در طول این سالها پیشینه‌ای اندک داریم که ماحصل آن کتابهایی است که اینجانب و همکارانم به علاقه‌مندان بازاریابی تقدیم کردیم و تا پایان شهریورماه تعداد این کتابها به بیش از بیست مورد می‌رسد.

 

آرزومندیم با خرد جمعی برآمده از دانایی و اشتیاق استادان و صاحبنظران و مدیران و همکاری ایشان بتوانیم در مسیر پرچالشی که پیش گرفته‌ایم موفق باشیم.

 

برای سرعت‌بخشی در ارتقای فعالیتهای بازاریابی، ضرورت داشت در کنار انتشارات بازاریابی، فروشگاه کتابهای بازاریابی تأسیس و راه‌اندازی شود.

 

خوشبختانه این فروشگاه، جنب کتابفروشیهای میدان انقلاب- روبروی دانشگاه تهران خریداری شده و در حال دکورسازی برای آماده‌سازی و آراستگی است به نشانی: خیابان انقلاب- ابتدای خیابان 12 فروردین، پاساژ کتاب فروردین- طبقه همکف، واحد یک با شماره تلفن‌های 66408251 و 66408271

 

فروشگاه انتشارات بازاریابی وظیفه دارد کتابهای انتشارات بازاریابی و کتابهای سایر ناشران بازاریابی را عرضه کند که جای آن در کتابفروشیهای میدان انقلاب خالی بود. فروشگاه انتشارات بازاریابی قرار است به‌عنوان مرکز کتابهای بازاریابی و زیرمجموعه حوزه بازاریابی اعم از تبلیغات، مذاکره، خرده‌فروشی، صادرات و ... در خدمت مدیران بازاریابی، استادان بازاریابی، صاحبنظران بازاریابی، دانشجویان بازاریابی و علاقه‌مندان به بازاریابی باشد و بتواند سایر محصولات نظیر نشریات بازاریابی، فیلمهای آموزش بازاریابی، کنفرانسها و همایشها و کارگاههای بازاریابی را اطلاع‌رسانی کند.

 

ان‌شاءا... تا 15 شهریورماه فروشگاه انتشارات بازاریابی مهیا شده و میزبان اهالی بازاریابی خواهد بود.

 

مجله توسعه مهندسی بازار

 

ارتقای نشریه توسعه مهندسی بازار، حاصل فعالیت گروهی همکارانم در TMBA و استادان و صاحبنظرانی است که هر یک به سهم خود در اعتلای آن کوشیده‌اند.

 

نقطه عطف فعالیتهای مجله آنجا بود که به دلیل 14 شماره انتشار منظم و مستمر، با درخواست‌مان مبنی بر دوماهنامه شدن مجله از سوی وزارت ارشاد موافقت شد. پیش از آن، توسعه مهندسی بازار فصلنامه‌ای بود که هر سال، 4 بار منتشر می‌شد.

 

بسیاری از ایده‌هایی که تاکنون در مجله تحقق پیدا کرده‌اند، حاصل کوششهای همکارانم در TMBA و از جمله مهندس محسن جاویدمؤید است که از شماره نخستین نشریه توسعه مهندسی بازار در این مجله حضور داشته‌اند.

 

از شماره آینده (بیستمین شماره مجله) ایشان به‌عنوان سردبیر مجله منصوب می‌شوند؛ مطمئن هستم با همدلی شایسته‌ای که بین تمام اعضاء خانواده کاری ما وجود دارد آقای مهندس جاویدمؤید نیز موفق خواهند بود.

 

محسن مهندس صنایع است و سالها در عرصه مطبوعات فعالیت درخشان داشته است، ایشان علاوه بر قلم زیبایی که دارد به‌عنوان ویراستار کتابهای زیادی فعالیت کرده است. توانایی او در طراحی و گرافیک ستودنی است. دقت نظرش همراه با پشتکار فراوان او سبب شده است که به‌عنوان یاری توانا و ارزشمند مایه افتخارم باشد. محسن بخوبی از آموخته‌های مهندسی صنایع در حرفه مطبوعات بهره گرفته است و توانسته است نگاهی متفاوت به این فعالیت تخصصی داشته باشد و براستی او هم نظیر احمد آخوندی عالم عامل عاشق است.

 

سبز باشید

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.