مراسم تجلیل دکتر میراحمد امیرشاهی از سوی انجمن علمی بازاریابی ایران
دکتر امیرشاهی نزد دانشجویان محبوبیت بالایی دارد. دانشجویانش با احترام از او یاد میکنند و درباره گستره دانش علمی وی نیز توضیحات فراوانی دارند.
دکتر امیرشاهی از آغاز انتشار نشریه توسعه مهندسی بازار، نامش در این نشریه بود همراه با عکس و بیاناتش زینتبخش این نشریه شد. هنوز هم همچنان برخی از مقالات دریافتی این نشریه با منابعی مزین شده که دکتر امیرشاهی ترجمه و یا تألیف آن را برعهده داشته است.
به خاطر دارم در سال 1386 روزهای 19 و 20 دی ماه 1386 را که دومین کنفرانس بینالمللی برند در ایران برگزار شد. دکتر امیرشاهی، دبیری این کنفرانس را برعهده داشت؛ کنفرانسی که در روزهای پربرف زمستانی تشکیل شد و پایتخت به همراه برخی شهرهای بزرگ از شدت برف تعطیل شدند. اما کنفرانس با حضور 500 شرکتکننده در مرکز همایشهای بینالمللی صدا و سیما در بهت و حیرت حاضران برگزار شد.
کنفرانسی که با دعوت از استادان صاحبنام بینالمللی و ایرانی و مقالات برجسته، توجه بسیاری را در ایران به خود معطوف کرد. سالهای بعد نیز همچنان دبیری علمی کنفرانس را دکتر میراحمد امیرشاهی برگزار کردند که پیشکسوت بازاریابی ایران هستند.
دکتر امیرشاهی به تازگی نیز در دومین سمینار انجمن علمی بازاریابی ایران پرلطف حضور یافتند. سخنرانی ایشان درباره تأثیر برنامههای حمایتی (اسپانسر شیب) در موفقیت اهداف شرکتها بود که با استقبال فراوانی از سوی حاضران روبهرو شد.
از دکتر امیرشاهی روز چهارشنبه 28 اردیبهشتماه درخواست کردیم تا به شرکت TMBA بیایند. ایشان نیز با همان بزرگی و محبت دعوت را پذیرفتند و با حضور مدیران دپارتمانهای آموزش بازاریابی، مشاوره بازاریابی، تحقیقات بازاریابی، انتشارات بازاریابی این مراسم برگزار شد.
خشنودم از آنکه انجمن علمی بازاریابی ایران نیز این مراسم تجلیل را در جمعی گستردهتر برای روز دوشنبه 24 مردادماه تدارک میبیند. از کسانی که دوست دارند در این مراسم حضور یابند تا بار دیگر نزد دکتر امیرشاهی باشند و از نزدیک بیشتر با وی آشنا شوند، دعوت میکنیم ساعت 9 تا 10 صبح به محل مؤسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی واقع در تهران، خیابان کارگر شمالی، روبروی در غربی پارک لاله- طبقه 6 حضور یابند.
درباره منش دکتر میراحمد امیرشاهی و نگاه او قبلاً در وبلاگ مطالبی نوشتهام با عنوان دیدار صمیمانه دکتر میراحمد امیرشاهی در شرکت TMBA. با وجود این، همچنان پس از برگزاری این مراسم، میتوان بیشتر درباره سلوک و اخلاق و منش این استاد بازاریابی ایران بیشتر گفت و نوشت.
سبز باشید