وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

حضور گرم فعالان بازار ابزار اصفهان در همایش رونیکس 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

حضور گرم فعالان بازار ابزار اصفهان در همایش رونیکس

مجری برنامه آقای مستعان بود که از چهره‌های شاد و مؤدب شناخته شده اصفهانی است که با عبارتها و شم‌های دلنشین خود گرمی خاصی به مجالس می‌بخشد.

خوشحالم که به لطف الهی سخنرانی من نیز بازتاب بسیار خوبی داشت؛ من در دانشگاه بازار پرورش یافته‌ام و در آن مراسم زیبا و صمیمی نیز به اساتید خودم در دانشگاه بازار درس پس دادم.

 

برگزاری میزگرد جهت پرسش و پاسخ و نمایشگاه جانبی از محصولات شرکت نیز در کنار سخنرانی بسیار خودمانی مهندس رامخو، عضو محترم هیأت مدیره و قائم مقام مدیرعامل، گرمی خاصی به مراسم بخشیده بود.

 

خدا را شاکرم که برنامه‌های بازاریابی شرکت رونیکس با نظم خاص و مدیریت ارشد شایسته و همکاری تمام عزیزان به نحو عالی پیش می‌رود. این شرکت اهداف بزرگی دارد و مطمئن هستم که به آنها می‌رسد.

 

برای تمام فعالان بازار آرزوی موفقیت دارم.

 

از نمایندگان فروش شرکت در اصفهان آقایان مقبل و اویسی که زحمت زیادی در برگزاری شایسته همایش کشیدند و با تیم مهربان و صمیمی‌شان در مراسم میزبانی کردند نیز ممنونم.

 

سبز باشید

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.