وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان

البته به همکاران تأکید کردم که فقط به چند روز نمایشگاه اکتفا نکنند و مذاکرات و آموزه‌هایی که با هم تحت عنوان اقدامات سه‌گانه قبل، حین و پس از شرکت در نمایشگاه را داشتیم کامل بکار گیرند.

عزیزان علاقه‌مند می‌توانند به پیوست دوم کتاب مدیریت فروش و فروش حضوری با نگرش بازار ایران تحت عنوان چگونگی شرکت اثربخش در نمایشگاه مراجعه کنند.

 

نکته جالب حضور پرتعداد و مؤثر شرکت‌های خارجی در نمایشگاه امسال بود که حاکی از توجه آنان به بازار ایران می‌باشد.

 

در دنیای شلوغ و رقابتی نمایشگاه به‌عنوان یکی از ابزارهای چاشنی‌های فروش و ترویج در ارتباط با مخاطبان هدف تأثیر بسزایی دارد. نکته مهم، با‌هدف شرکت کردن در نمایشگاه و بهره‌برداری مناسب از آنان می‌باشد.

 

سبز باشید

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.