برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان
البته به همکاران تأکید کردم که فقط به چند روز نمایشگاه اکتفا نکنند و مذاکرات و آموزههایی که با هم تحت عنوان اقدامات سهگانه قبل، حین و پس از شرکت در نمایشگاه را داشتیم کامل بکار گیرند.
عزیزان علاقهمند میتوانند به پیوست دوم کتاب مدیریت فروش و فروش حضوری با نگرش بازار ایران تحت عنوان چگونگی شرکت اثربخش در نمایشگاه مراجعه کنند.
نکته جالب حضور پرتعداد و مؤثر شرکتهای خارجی در نمایشگاه امسال بود که حاکی از توجه آنان به بازار ایران میباشد.
در دنیای شلوغ و رقابتی نمایشگاه بهعنوان یکی از ابزارهای چاشنیهای فروش و ترویج در ارتباط با مخاطبان هدف تأثیر بسزایی دارد. نکته مهم، باهدف شرکت کردن در نمایشگاه و بهرهبرداری مناسب از آنان میباشد.
سبز باشید