وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

مهم‌ترین اخبار فعالیت تیم ما در تیرماه سال 90 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

مهم‌ترین اخبار فعالیت تیم ما در تیرماه سال 90

3-     دوشنبه‌ها بعدازظهر در TMBA آموزش آبشاری داریم، جلسات خوشبختانه به‌صورت منظم برگزار می‌شوند و در یادگیری تیمی نقش بسزایی داشته است. منظور از آموزش آبشاری این است هرگاه که یکی از افراد تیم روی موضوعی مطالعه و کار می‌کند و یادگرفته‌هایش را به سایرین منتقل می‌سازد. پرسش و پاسخ‌های خوبی در این جلسات صورت می‌گیرد. آموزش آبشاری در راستای ایجاد و حفظ سازمانهای یادگیرنده و تندآموز توصیه می‌شوند.


4-     جلسات مشاوره شرکت‌های رونیکس، ورق‌کار، بهپرور، کف‌ریز که از پروژه‌های سال جاری هستند با حضور خودم انجام می‌شوند (و بعضی از شرکتها که چند سال است افتخار مشاوره‌شان را بعهده دارم) و هیأت علمی دپارتمان مشاوره، سایر قراردادها ر ا اجرا می‌کنند، و البته خودم نظارت دارم. در جلسات دپارتمان مشاوره موضوعات هر شرکت مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرند.


5-     دوره فشرده جامع مدیریت بازاریابی در بعدازظهر چهارشنبه‌ها از تاریخ 7/2/90 شروع شده و کل 12 جلسه این دوره را خودم تدریس می‌کنم و این هفته بحول قوه الهی جلسه هشتم برگزار می‌شود. علاقه‌مندان جهت حضور در دوره فشرده بعدی که 6 جلسه با تدریس من و 6 جلسه با تدریس دکتر اکبری اصل خواهد بود با دپارتمان آموزش تماس بگیرید.


6-     روز پنج‌شنبه 5 تیرماه صبح در خدمت دکتر روستا بودم و از ایشان به‌عنوان پدر بازاریابی ایران که مدت 2 ساعت وقت گذاشتند و مثل همیشه از راهنمایی‌هایشان بهره‌مندم کردند ممنونم.


7-     فاز دوم پروژه تحقیقات بازاریابی شرکت معظم نفت ایرانول در 8 خردادماه در TMBA پرزنت داخلی شد و در روز بعد در حضور هیأت‌ محترم مدیره آن شرکت پرزنت نهایی صورت گرفت. از دقت نظر آقای دکتر کاسه‌چی مدیرعامل آن شرکت لذت بردم.


8-     روز سه‌شنبه 10/3/90 پس از جلسه مشاوره صبح، در بعدازظهر آخرین جلسه دوره پنجم مدیریت جامع بازاریابی که مدت 160 ساعت طول کشیده بود  را با عنوان چالشهای عصر حاضر بازار ایران برگزار کردم و با شام جمعی با حضور دانشجویان و مدیران TMBA، این دوره هم به اتمام رسید و سفیران ما که هر یک افتخارمان هستند فارغ‌التحصیل شدند. از تمام اساتیدی که در این دوره تدریس داشتند سپاسگزارم.


9-     روز چهارشنبه 11/3/90 پرزنت داخلی پروژه تحقیقات بازاریابی بهپرور را د ر TMBA داشتیم و پرزنت نهایی در حضور هیأت محترم مدیره آن شرکت در تاریخ 16/3/90 و در محل دفتر مرکزی بهپرور برگزار شد. نتایج این تحقیقات در ادامه راه آن شرکت بسیار راه‌گشا خواهد بود.


10- تعطیلات هم به اتفاق خانواده و جمعی از بستگان به روستای زیبای درگ (زادگاهم) رفتم و جای شما خالی، در کنار پدر و مادر و خانواده و فامیل و هم‌محلی‌های باصفا اوقات خوبی بود.


11- روز سه‌شنبه 17 خرداد هم بالاخره پس از چهار سال انتظار، مجوز انتشارات بازاریابی را دریافت کردیم، امیدوارم با همت همکاران و همکاری نویسندگان و مترجمان انتشارات متمایزی بشود. هم‌اکنون پنج کتاب آماده چاپ داریم که پس از طی مراحل مربوطه منتشر خواهند شد.


12- روزهای 19 و 20 خردادماه کرمان بودم، شرکت فرداسازان سبز کرمان نماینده خوب TMBA دوره مهارتهای حرفه‌ای فروش را برگزار کردند. در این دوره 60 نفر از مدیران و کارشناسان خونگرم استان کرمان حضور داشتند. انشاءا... د ر آینده نزدیک یک دوره جامع مدیریت فروش و فروش حرفه‌ای را با همکاری هیأت علمی TMBA در کرمان برگزار می‌کنیم. حضور مهندس حسین‌نژاد مدیر اجرایی نمایندگی سازمان مدیریت صنعتی در کرمان در محل سمینار و پیشنهاد همکاری را به فال نیک می‌گیریم.


13- روز شنبه 21 خردادماه اولین جلسه دومین دوره مدیریت فروش و فروش حرفه‌ای با حضور 32 نفر از مشتاقان برگزار شد، به‌سامان پگاه و شیشه قزوین هر یک با معرفی چند نفر از همکاران در کلاس بیشترین حضور را دارند اما نکته جالب حضور یک نفر دندانپزشک و یک نفر از مؤسسه آموزشی دخترانه سوده است، باید باور کنیم که بازاریابی به همه‌جا گسترش یافته است.


14- روز یکشنبه 22 خرداد پس از جلسه مشاوره تا ظهر در جلسه هیأت مدیره انجمن تحقیقات بازاریابی ایران حاضر شدم، انشاءا... برنامه‌های سال جاری این انجمن بخوبی اجرا شوند.


15-  امسال هم در تیرماه کنفرانس بین‌المللی بازاریابی ایران برگزار خواهد شد. همت آقای مهندس اسدی مدیرعامل گروه پژوهشی آریانا و همکاران‌شان در برگزاری مرتب این کنفرانس ستودنی است. خوشحال هستم که با نظر شورای سیاستگذاری، اینجانب نیز به‌عنوان عضو کمیته علمی کنفرانس در خدمت علاقه‌مندان بازاریابی هستم. انشاءا... با مصوبات هیأت مدیره انجمن علمی بازاریابی ایران این انجمن نیز پرقدرت فعالیت‌هایش را با عضوگیری و برگزاری سمینارها ادامه خواهد داد. هدف ما در هیأت مدیره انجمن علمی بازاریابی ایران این است که این انجمن محور و پرچمدار فعالیتهای بازاریابی علمی باشد.


16- خوشبختانه دپارتمان استعدادشناسی نیز فراتر از انتظار من مورد استقبال بنگاههای اقتصادی قرار گرفت، زحمات مدیر دپارتمان و هیأت علمی، خصوصاً آقای دکتر دولتیار در اجرای هرچه بهتر پروژه‌ها قابل تقدیر است. روز دوشنبه 23/3/90 جلسه هماهنگی این دپارتمان ر ا داشتیم.


17- روز سه‌شنبه فردا قرار است میزبان دکتر احمد روستا پدر بازاریابی ایران در TMBA باشیم، ایشان با بزرگواری دعوت ما را پذیرفتند، در این خصوص گزارش جداگانه‌ای می‌نویسم. عصر نیز در خدمت سرکار خانم مهندس محبوبی مدیرعامل شرکت سیرنگ کاسپین (پخش اشی‌مشی)  هستم.


18- پنج‌شنبه و جمعه 26 و 27 خرداد، چون همسرم جهت ادامه تحصیل‌شان در مسافرت هستند بنده با افتخار در خدمت فاطمه و حسین هستم. و البته بخشی از وقت هم به کتاب در دست تألیف و ترجمه روانشناسی ارتباط با مشتری اختصاص می‌یابد.


19- روز شنبه 28/3/90 جلسه‌ای در خانه مدیران سازمان مدیریت صنعتی داریم و همچنین مابقی روز به وقت مشاوره خواهد گذشت.


20- روز یکشنبه 29/3/90 جلسه پرزنت نهایی پروژه تحقیقاتی شرکت سبلان پارت ایرانیان (الدورا) برگزار خواهد شد و سپس به سمت اصفهان حرکت خواهم کرد.


21- روز دوشنبه 30/3/90 به همت نمایندگی تازه تأسیس TMBA در اصفهان اولین جلسه دوره فشرده جامع مدیریت بازاریابی در اصفهان برگزار می‌شود. قرار است این دوره نیز به نحوی برگزار شود که تا پایان سال 12 جلسه به اتمام برسد.


22- شماره جدید مجله توسعه مهندسی بازار هم آماده چاپ است، از زحمات همکاران عزیزم خصوصاً سردبیر محترم نهایت تشکر را دارم. خدا را شاکرم که این مجله به‌صورت مرتب و بدون وقفه به شیفتگان علم و هنر بازاریابی تقدیم می‌شود.


23- چند مصاحبه هم درخصوص مباحث روز بازاریابی و کسب‌و‌کار با روزنامه‌ها و سایت‌های خبری داشتم. مصاحبه" 5 عامل مؤثر در کسب‌و‌کار ایران" که توسط سایت MBANEWS صورت گرفت بازتاب خوبی داشت. خوشبختانه تعداد بینندگان سایت MARKETINGNEWS.IR هم رو به افزایش است. از همکاران عزیز این سایت که اخبار روز بازاریابی را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهند سپاسگزارم.


24- و روز پایان تیرماه انشاءا... پرزنت نهایی پروژه تحقیقات بازاریابی گروه صنعتی انتخاب (اسنوا) با حضور مدیرعامل محترم آن شرکت در اصفهان برگزار می‌شود. و بخشی از وقت هم به مشاوره شرکتهای طرف قرارداد در اصفهان اختصاص خواهد یافت.




  •  این گزارش جهت استحضار شما عزیزان با آرزوی موفقیت و درخواست دعای خیرتان ارائه گردید.


سبز باشید

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.