نخستین ویدئو کنفرانس بینالمللی بازاریابی در جهان و "نبوغ بازاریابی"
با این اقدام هوشمندانه یعنی برگزاری ویدئو کنفرانس میتوان جمعیت بزرگتری از علاقهمندان را در سالنهای کنفرانس تحت پوشش قرار داد. فراتر از آن سخنرانان بدون هزینههای جانبی و به سرعت میتوانند پس از کنفرانس، دیگر برنامههای خود را اجرا کنند.
ادامه این مطلب را در کتاب "یادداشتهای معلم بازاریابی" بخوانید.
ضمن تبریک به چنین تکنولوژی تسهیلکنندهای باید از مسئولان خواست تا نسبت به زیر ساختها بیش از اینها فکر کنند تا ویدئو کنفرانسها بدون لحظهای قطع صدا و تصویر، تداوم یابد.
ادامه این مطلب را در کتاب "یادداشتهای معلم بازاریابی" بخوانید.
سبز باشید