وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

پیشنهاد کاهش تعرفه‌های پستی برای مطبوعات؛ اقدام ستودنی وزارت ارشاد 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

پیشنهاد کاهش تعرفه‌های پستی برای مطبوعات؛ اقدام ستودنی وزارت ارشاد

خوشبختانه معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره آیین‌نامه کار حرفه‌ای روزنامه‌نگاری اشاره‌هایی کرده‌اند که امید است با تشریح آن هر روز شاهد ارتقای مطبوعات در ایران باشیم.


ما در حوزه بازاریابی اقدام کرده‌ایم و نشریه‌ای با نام توسعه مهندسی بازار را از سال 1386 تاکنون به صورت منظم چاپ و منتشر کرده‌ایم. خوشبختانه با استقبال خوب اهالی بازاریابی مانند مدیران بنگاهها، سرپرستان بازاریابی و فروش روبه‌رو شد. هم‌اکنون به عدد انگشتان یک دست نیز در حوزه بازاریابی، نشریه‌ای به‌صورت منظم چاپ و انتشار نمی‌یابد. اما موانعی نظیر هزینه‌های سنگین پست در عمل سبب شده است برخی از کسانی که تمایل دارند در زمره مشترکان جدید درآیند، در پی سبک و سنگین کردن برآیند. این در حالی است که مطبوعات خاص نظیر توسعه مهندسی بازار با تمرکز بر مخاطبان خود یعنی مدیران، سرپرستان و کارشناسان بازاریابی و فروش و همچنین اساتید و دانشجویان رشته‌های مرتبط، باعث بالندگی و گسترش شرکتها و مؤسساتی خواهند شد که در پی کسب درآمد و سود هستند.


ارتقا و استمرار چنین مطبوعاتی باعث استمرار و ارتقای کسب‌و‌کارهایی است که در آینده می‌تواند همچنان اشتغالزایی بیشتر را در جامعه تداوم بخشد.


سبز باشید

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.