پیشنهاد کاهش تعرفههای پستی برای مطبوعات؛ اقدام ستودنی وزارت ارشاد
ما در حوزه بازاریابی اقدام کردهایم و نشریهای با نام توسعه مهندسی بازار را از سال 1386 تاکنون به صورت منظم چاپ و منتشر کردهایم. خوشبختانه با استقبال خوب اهالی بازاریابی مانند مدیران بنگاهها، سرپرستان بازاریابی و فروش روبهرو شد. هماکنون به عدد انگشتان یک دست نیز در حوزه بازاریابی، نشریهای بهصورت منظم چاپ و انتشار نمییابد. اما موانعی نظیر هزینههای سنگین پست در عمل سبب شده است برخی از کسانی که تمایل دارند در زمره مشترکان جدید درآیند، در پی سبک و سنگین کردن برآیند. این در حالی است که مطبوعات خاص نظیر توسعه مهندسی بازار با تمرکز بر مخاطبان خود یعنی مدیران، سرپرستان و کارشناسان بازاریابی و فروش و همچنین اساتید و دانشجویان رشتههای مرتبط، باعث بالندگی و گسترش شرکتها و مؤسساتی خواهند شد که در پی کسب درآمد و سود هستند.
ارتقا و استمرار چنین مطبوعاتی باعث استمرار و ارتقای کسبوکارهایی است که در آینده میتواند همچنان اشتغالزایی بیشتر را در جامعه تداوم بخشد.
سبز باشید