وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

خاطرات شیرین هفته گذشته 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

خاطرات شیرین هفته گذشته

اما یکی از شیرین‌ترین خاطرات، سخنرانی روز جمعه مورخ 16/2/90 در مجموعه شرکتهای پخش‌گستر و فراگیر در مشهد مقدس بود. چه زیباست وقتی 11 سال پیش دو کارآفرین بنام‌های آقایان وحدتی و اربابی‌نژاد با کمتر از ده نفر، شرکتی در حوزه توزیع و فروش را بنا می‌گذارند و حالا این مجموعه با چند شرکت در استانهای خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی با حدود 235 نفر نیرو مشغول بکار است.

وقتی منش، و عشق به کارکنان و مشتریان را در بین اعضاء هیأت‌مدیره دیدم به رمز موفقیت آنها پی بردم.


من مطمئن هستم که از این شرکت در سالهای آینده بیشتر می‌شنویم. از موفقیت‌های آنها در سراسر کشور و حتی کشورهای همسایه خواهیم شنید. آنان عزم استواری دارند، سواد کار را دارند و بخوبی به اهمیت علم و هنر بازاریابی و فروش واقف هستند. تیم خوبی را گرد آورده‌اند، با دقت نیروهایشان را انتخاب می‌کنند و طوری با آنان رفتار می‌کنند که ایشان شرکت را خانواده کاری خودشان می‌دانند. بیش از 8 ساعت سخنرانی پرشور از لحاظ جسمی مدرس را خیلی خسته می‌کند اما شعف و شوق عزیزان چنان حس زیبایی را در من ایجاد کرد که بسیار شاد و خوشحال از آنها جدا شدم. برای تمام کارآفرینان و تیم‌های قدرتمندشان خصوصاً برادران اربابی‌نژاد و آقای وحدتی که پدر مجموعه هستند آرزوی توفیق روزافزون دارم.


سبز باشید

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.