وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

استراتژی‌ها و تکنیک‌های ارتقای برند 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

استراتژی‌ها و تکنیک‌های ارتقای برند

موضوع برند از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گرفته و تمام عوامل تأثیرگذار در برندینگ شامل ابعاد مدیریتی- نام‌گذاری- مشتری‌مداری- پژوهش بازار- STP- تداوم عملکرد- بسته‌بندی- ابعاد مالی و قیمت‌گذاری- توزیع- تبلیغ- چاشنی‌های فروش- فروشندگی- رقیب‌پژوهی و تمایز تشریح شده‌اند.
  • شکل ظاهری کتاب و موارد فنی چاپ و نشر نیز توسط ناشر به‌خوبی رعایت شده است و درکنار محتوای علمی، کتاب از ظاهر خوبی هم برخوردار است.


  • ادامه این مطلب  را در کتاب "یادداشتهای معلم بازاریابی" بخوانید.

    سبز باشید

    درباره وبلاگ
    من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.