استراتژیها و تکنیکهای ارتقای برند
موضوع برند از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گرفته و تمام عوامل تأثیرگذار در برندینگ شامل ابعاد مدیریتی- نامگذاری- مشتریمداری- پژوهش بازار- STP- تداوم عملکرد- بستهبندی- ابعاد مالی و قیمتگذاری- توزیع- تبلیغ- چاشنیهای فروش- فروشندگی- رقیبپژوهی و تمایز تشریح شدهاند.
شکل ظاهری کتاب و موارد فنی چاپ و نشر نیز توسط ناشر بهخوبی رعایت شده است و درکنار محتوای علمی، کتاب از ظاهر خوبی هم برخوردار است.
ادامه این مطلب را در کتاب "یادداشتهای معلم بازاریابی" بخوانید.
ادامه این مطلب را در کتاب "یادداشتهای معلم بازاریابی" بخوانید.
سبز باشید