وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

نگاهی به فعالیت‌های دپارتمان مشاوره بازاریابی TMBA در سال 1389 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

نگاهی به فعالیت‌های دپارتمان مشاوره بازاریابی TMBA در سال 1389

امروز می‌گویند مشاور خوب کسی است که پیوسته سؤال خوبی برای آن سازمان طرح کند و با هدایت تیم در یافتن پاسخ‌ها نسبت به ارتقاء حساسیت ذهنی در آن سازمان اقدام کند. یادمان باشد انسانهایی که سؤال دارند دنبال پاسخ می‌گردند.

 

در دنیای رقابتی و پیچیده امروز دیگر کسی نمی‌تواند خودش را از نیاز به مشاور حرفه‌ای مبرا بداند. بنگاههای اقتصادی موفق جهان که از مدیران قدبلند بهره‌مند هستند، درکنار مدیران از مشاوران منابع انسانی، حقوقی، فنی، مالی و بازاریابی استفاده می‌کنند.

 

مشاوران حرفه‌ای به سازمانها در ارتقاء فعالیت‌هایشان و موفقیت در عرصه رقابت کمک می‌کنند و یار و یاوران آنها هستند.

 

در مجموع عملکرد سال 1389 بخش مشاوره شرکت TMBA نشان داد که این شرکت در حال تبدیل شدن به بهترین و حرفه‌ای‌ترین شرکت ایرانی در زمینه ارائه خدمات جامع و فراگیر مشاوره بازاریابی است و تمامی شرکت‌هایی که در سال 1390 نیاز به این نوع خدمات دارند، با اطمینان می‌توانند دستورات خود را به TMBA ابلاغ فرمایند.

 

سبز باشید

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.